مجله سیم کارت

بسته ویژه تابستانه 1400 ایرانسل

0 163

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ با آغاز تابستان برای مشترکین “سیم کارت” های خود بسته ویژه تابستانه 1400 ایرانسل را ارائه کرد .
اپراتور ایرانسل با تلاش های بی وقفه موفق شد عنوان برترین عرضه کننده خدمات ارتباطی در کشور را از آن خود کند . هم چنین موفق شد تا شبکه اینترنت گسترده و پر سرعتی را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . کسب عنوان بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران می تواند دلیلی بر اثبات این ادعا باشد . اپراتور ایرانسل همواره در تلاش است که برای مشترکین خود تجربه ای متفاوت را رقم بزند . با خدمات رسانی شبانه روزی رضایت آن ها را کسب کند .

اپراتور ایرانسل ( irancell ) علاوه بر این همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود حمایت های مالی خود را از انواع نهاد ها اعلام کرده است . به تازگی این اپراتور بزرگ حمایت مالی خود را از تولید مودم های بومی آغاز کرده است . اپراتور ایرانسل علاوه بر این برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن ایرانسل من را نیز ارائه کرده است . مشترکین از طریق آن می توانند به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . مشترکینی که اپلیکیشن ایرانسل من را ندارند می توانند به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند . به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ به اسانی دسترسی پیدا کنند .

بسته ویژه تابستانه 1400 ایرانسل

اپراتور ایرانسل همان طور که اشاره کردیم برای مشترکین سیم کارت های خود با آغاز فصل تابستان طرح های ویژه در نظر گرفت . این طرح ها ویژه کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل دائمی و اعتباری می باشد .
با آغاز فصل تابستان 1400 ، ایرانسل طرح استقبال تابستانه‌ ای را به تمام مشترکانش هم مشترکین “سیم کارت ایرانسل دائمی” و هم مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری پیشنهاد می‌ کند . این طرح ویژه شامل 3 گیگا بایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه ایرانسلی با اعتبار 3 روز از زمان فعال ‌سازی است . از 22 خرداد ماه 1400 تا 1 تیر ماه 1400 به قیمت تخفیفی 10 هزار تومان از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا با شماره‌ گیری # 5 * قابل خرید و فعال‌ سازی خواهد بود . لازم به ذکر است که مشترکان عزیز در صورت تمایل می ‌توانند بیش از یک بار برای خرید این طرح ویژه اقدام کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.