مجله سیم کارت

توسعه شبکه همراه اول در گیلان

0 36

همراه اول ، هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر 92 سایت ارتباطی جدید را راه اندازی کرد . همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد و شرکت ارتباطات سیار ایران اولین اپراتوری است که در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است . "همراه اول" به تازگی و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، کلیه روستاهای استان گیلان را وارد مدار کرده است . شرکت ارتباطات سیار ایران در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ، به تازگی 92 سایت ارتباطی جدید همراه اول در 48 شهر و 130 بخش و روستای استان گیلان را وارد مدار کرد .
شرکت ارتباطات سیار ایران برای توسعه شبکه موبایل استان گیلان در یک ‌سال اخیر ، بالغ بر 930 ریال هزینه کرده است ، تا علاوه بر افزایش قابل ‌توجه ظرفیت ارتباطی در این استان ، قدم‌ های مؤثری در جهت کاهش مراجعات حضوری به ادارات و مراکز آموزشی در ایام کرونایی بر دارد است .

همراه اول به عنوان پیشرو و رهبر ایجاد سرویس ‌های دیجیتال در حوزهICT و با مأموریت « تحقق رویای دیجیتال » ، ضمن فراهم آوردن بستر لازم برای سرویس‌ های نوین و دیجیتال در شبکه ملی اطلاعات ، بیشترین میزان اتصال روستا های کشور به فناوری‌ های نوین ارتباطی را با هدف کاهش سطح اختلافی میان شهر و روستا ، فراهم آورده تا از این طریق گامی اجرایی در راستای پیشرفت و ارتقای اقتصادی کشور برداشته باشد . شرکت ارتباطات سیار ایران هم‌ اکنون بالغ بر 69 میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ 84 درصدی در کشور دارد و ارتباطات رومینگ بین‌ الملل آن نیز با 270 اپراتور در 112 کشور جهان برقرار است . راه ‎اندازی 519 تکنولوژی طی یک ‌سال گذشته نیز از جمله دیگر خدمات و فعالیت‌ های فنی و مهندسی در شبکه تلفن همراه استان گیلان بوده که با همت تیم‌ های فنی همراه اول ، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت ( ناک ) به سرانجام رسیده است . این پروژه‌ ها در قالب فاز هشت توسعه همراه اول ، خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات ( Uso ) و در شرایط دشوار تحریم ، حضور در مناطق صعب ‌العبور روستایی ، بارش‌ های شدید فصلی و مواردی از این دست به اجرا رسیده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.