مجله سیم کارت

ثبت رکورد محرمی همراه اول

0 21

همراه اول در محرم امسال که ویروس کرونا شرایط عزاداری را برای مردم سخت کرده است ، اقدام به ارائه هیئت آنلاین کرده است . همراه اول برای افرادی که سیم کارت همراه اول دارند و جزو خانواده بزرگ همراه اول هستند ، با همکاری روبیکا امکان پخش زنده مراسم مذهبی را فراهم کرده است . علاوه بر  "همراه اول" ، "ایرانسل" نیز برای کاربران خود و افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند و جزو مشترکین این اپراتور هستند می توانند هیات آنلاین تماشا کنند .
روابط عمومی اداره کل ارتباطات سیار ایران ، اعلام کرد : همراه اول به عنوان یکی از سهام داران اصلی اپلیکیشن روبیکا ، ضمن همکاری با « عقیق » ، نسبت به پخش زنده هیئت ‌های کوچک و بزرگ با ترافیک رایگان ، بر روی این پلتفرم اقدام کرده است . بر این اساس ، هیئت‌ های سراسر کشور می توانند با ایجاد کانال در پیام‌ رسان روبیکا و عضویت در صفحه اختصاصی « عقیق » ، از ای هزینه اینترنت طرف ارسال کننده و دریافت کننده در تمامی اپراتور ها ، رایگان است و چنان چه هیئت‌ ها امکان فنی استفاده از دوربین و تجهیزات پخش زنده را نداشته باشند ، می ‌توانند با تلفن همراه از این امکان بهره‌ مند شوند . و هیئت های مدهبی که تمایل به استفاده از این سرویس روبیکا را دارند ، باید در روبیکا اقدام به ایجاد کانال اختصاصی هیئت خود کنند و پس از این که کانال اخصاصی خود را ایجاد کردند باید آدرس کانال اختصاصی خود را به نام کاربری عقیق لایو ارسال کنند و حتی هیئت های مذهبی که ایجاد کانال کرده اند ، می توانند ویدیو ها ، صوت ها و برنامه های مذهبی خود را برای پوشش رسانه ای در عقیق از طریق کانال روبیکای هیئت خود به عقیق ارسال کنند . امکان دیگری که در این طرح گنجانده شده است ، امکان ارسال پیامک رایگان است که اطلاعات بیشتر آن ، پس از ایجاد کانال برای مدیر هیئت ارسال خواهد شد .

بر اساس آمار اعلامی تا روز هشتم محرم امسال در مجموع حدود 6 میلیون و 500 هزار تماشا از پخش زنده هیأت‌ های مذهبی وجود داشته که به نوعی رکورد محسوب می شود و این ثبت رکورد محرمی همراه اول بوده است . علاوه بر اقدامات مذکور ، توزیع ماسک در هیأت‌ ها نیز از اقدامات ویژه دیگر همراه اول است که نشان از روی کرد جدید مدیریت این اپراتور در راستای مسؤولیت اجتماعی دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.