مجله سیم کارت

جشنواره تابستان 1401 ایرانسل

0 739

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است این اپراتور مشترکین زیادی دارد . این اپراتور بزرگ تابستان امسال جشنواره تابستان1401 ایرانسل را برگزار کرده است و در این جشنواره جوایز ویژه ای ارائه کرده است . این اپراتور بزرگ در جشنواره ایرانسل در تابستان امسال هدیه های ویژه ای را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . که مشترکین ایرانسل با انجام تراکنش می توانند در قرعه کشی این جشنواره شرکت کنند .

جوایز جشنواره تابستان 1401 ایرانسل

در جشنواره تابستان1401 ایرانسل 10000 گیگا بایت اینترنت ارائه کرده است . جایزه جشنواره “ایرانسل” در تابستان امسال ۵۰ بسته اینترنت ۱۰٬۰۰۰ گیگابایتی برای ۵۰ نفر است . اعتبار هر طرح اینترنت جایزه ، یک سال پس از زمان فعال سازی طرح است . مشترکین فقط کافی است از ۱ تیر ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ به یکی از روش‌ های زیر به جمع شرکت‌ کنندگان این جشنواره ملحق بشوید و امتیازتان را بالا ببرید . هر ۱۰٬۰۰۰ تومان تراکنش برابر است با ۱ امتیاز و هر چه امتیازتان بالا تر برود ، شانس بیشتری برای برنده‌ شدن در جشنواره تابستان1401 ایرانسل دارید .

نحوه ورود به قرعه کشی

انجام تراکنش ( خرید بسته‌ های اینترنت و مکالمه و شارژ ، خرید انواع “سیم‌‌ کارت‌” ها ، پرداخت قبض و … ) در اپلیکیشن ایرانسل من
انجام تراکنش در وب سایت ایرانسل ( irancell ) و فروشگاه اینترنتی ایرانسل
شماره گیری کد های دستوری ایرانسل برای انجام تراکنش
این نکته را هم باید اضافه کنیم که به برنده‌ های جشنواره تابستان1401 ایرانسل ۳ سیم ‌کارت ایرانسل هدیه داده می‌ شود . که در مجموع شامل جایزه ۱۰٬۰۰۰ گیگابایتی اینترنت هستند . در نتیجه برنده می‌ تواند جایزه ‌اش را با دو نفر دیگر از دوستان یا عزیزانش تقسیم کند ! در واقع می تواند در صورت تمایل یکی از جوایز خود را به دوست خود اهدا کند .

ضمن باید دقت داشته باشید که خرید از محصولات و خدمات دیجیتال اپلیکیشن ایرانسل من شامل این جشنواره نمی‌ شود .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.