مجله سیم کارت

پایداری شبکه همراه اول در زلزله استان هرمزگان

0 38

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور برتر در ایران است . همواره در شرایط بد سعی دارد بتواند پایداری شبکه خود را حفظ کند .
در پی وقوع زلزله و بلایای طبیعی پایداری شبکه همراه اول حفظ شد و این اپراتور همواره در تلاش است که پایداری شبکه خود را حفظ کند . این اپراتور بزرگ در پی وقوع زلزله ای با شدت 5.6 ریشتر در شنبه چهارم تیر ماه 1401 که در حوالی بندر چارک استان هرمزگان اتفاق افتاد پایداری شبکه خود را حفظ کرد . این زلزله ساعت 8 و 7 دقیقه صبح رخ داد و در این زلزله هیچ آسیبی به شبکه همراه اول وارد نشد . این اپراتور بدون هیچ قطعی در حال سرویس دهی به تمام مشترکان سیم کارت های خود است .

پایداری شبکه همراه اول

این زلزله که شدت آن 5.6 ریشتر است در عمق 22 کیلومتری زمین رخ داد . اپراتور همراه اول همانند قبل پایداری شبکه خود را حفظ کرد . اپراتور همراه اول ( MCI ) اولین اپراتور برتر در ایران است و مشترکین زیادی دارد . به همین علت این اپراتور سعی دارد تا در تمام شرایط پایداری شبکه خود را حفظ کند . بر اساس این گزارش ، دقایقی پس از وقوع زلزله که کانون آن بندر چارک و در عمق ۲۲ کیلومتری زمین بود . کارشناسان فنی همراه اول ضمن بررسی وضعیت شبکه این اپراتور در مناطق زلزله‌ زده از سرویس ‌دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند . با وجود وقوع زلزله 5.6 ریشتری در بندر چارک در استان هرمزگان ترافیک شبکه در این منطقه زلزله و حوالی آن روان و بدون اختلال است .

این اپراتور بزرگ پس از وقوع زلزله های صبح روز چهارشنبه 25 خرداد که در ساعات 9:45 و 10:36 در حوالی جناح و بخش مرکزی شهرستان لنگه استان هرمزگان رخ داد . شبکه اپراتور همراه اول در آن مناطق کاملاً پایدار حفظ کرد و انتقال ترافیک بدون هیچ گونه اختلالی صورت گرفت . پایداری شبکه همراه اول در زلزله استان هرمزگان همواره برقرار بود .
همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور ، اعلام آمادگی کرده هم چون گذشته ، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتور ها در این مناطق باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.