مجله سیم کارت

100 گیگابایت اینترنت هدیه تابستان رایتل

0 304

اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در ایران است . این اپراتور بزرگ با شروع تابستان 1401 برای مشترکین سیم کارت های خود 100 گیگا بایت اینترنت هدیه ارائه کرده است . مشترکین می توانند با شروع تابستان و آغاز ماه تیر از اینترنت هدیه رایتل بهره مند شوند . اپراتور رایتل مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا بتواند بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد .

100 گیگا بایت اینترنت هدیه رایتل

به گزارش روابط عمومی رایتل ، این اپراتور برای افزایش رضایت مندی مشترکین خود و جلب رضایت آن ها یک روز در هفته را به مشترکین سیم کارت های خود هدیه می دهد . اپراتور رایتل یک روز در هفته را به مشترکین “سیم کارت” های خود هدیه می دهد . این طرح را با نام طرح روز های رایتلی ارائه کرده است . این هدیه ها به صورت تصافی به مشترکین اهدا می شود .

طرح روز های رایتلی

طرح روز های رایتلی طرحی است که مشترکین “رایتل” یک روز در هر هفته از طریق روز های رایتلی هدایای جذابی را در یافت می کنند . گفتنی است که این اپراتور با شروع تابستان 1401 سقف اینترنت هدیه خود را بالا برده است . با شروع تابستان سقف اینترنت هدیه این طرح از 30 گیگا بایت به 100 گیگا بایت افزایش یافته است . بنا براین تمامی مشترکین سیم کارت های رایتل می ‌توانند هر هفته با ورود به اپلیکیشن رایتل من از 200 مگا بایت تا 100 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت کنند . این هدایا به صورت تصادفی به مشترکین اختصاص می یابد و مهلت استفاده از تمامی بسته‌ ها 24 ساعت است . مشترکین رایتل ( rightel ) برای فعال سازی طرح روز های رایتلی می توانند از طریق اپلیکیشن رایتل من اقدام کنند .

اپلیکیشن رایتل من

اپلیکیشن رایتل من اپلیکیشنی است که این اپراتور بزرگ ارائه کرده است تا مشترکین بتوانند از طریق آن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . از طریق اپلیکیشن رایتل من می توانند برای دریافت هدیه جذاب تابستان اقدام کنند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.