مجله سیم کارت

جشنواره مدیریت دانش همراه اول

0 126

همراه اول بزرگ ترین اپراتور است که مشترکین زیادی دارد . به مشتنرکین خود که سیم کارت همراه اول دارند خدمات زیادی را ارائه کرده است . موضوع برگزاری این جشنواره تحول دیجیتال است . همراه اول در زمان کرونا در کشور نیز اقدامات زیادی انجام داد . این جشنواره طی دو روز در تاریخ های سی و یکم شهریور ماه و یکم مهر ماه 99 برگزار شد .
“همراه اول” اولین اپراتور به گزارش اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران ، دومین « جشنواره مدیریت دانش همراه اول » همگام با اوج‌ گیری نقش دانش ، نوآوری ، پیدایش فناوری‌ های نوین و اهمیت یافتن ارزش منابع دانشی در اداره سازمان‌ ها و هم چنین تجربه مثبت و کار آمد نخستین دوره ، در دو روز( سی و یکم شهریور و یکم مهرماه ) برگزار شد . بنا بر تصمیم سیاست گذاران ، این رویداد از یک جشنواره سالانه به سلسله رویداد های مدیریت دانش تبدیل شد .

جشنواره مدیریت دانش همراه اول

دور نخست آن با تأکید بر حوزه‌ های دانشی فنی برگزار شد . دوره‌ های دانشی تجاری و مختص کل شرکت نیز در آذر ماه و بهمن ماه سال جاری تشکیل خواهد شد . همراه اول ( MCI ) به‌ عنوان اپراتور پیشرو در ارائه خدمات ارتباطی . همواره توجه ویژه‌‌ به موضوع مدیریت دانش به عنوان جزیی از اهداف استراتژیک خود دارد . با توجه به شرایط حاکم بر جامعه که خروج شرکت‌ های تامین‌ کننده را در پی داشته است . لزوم تبیین جایگاه مدیریت دانش و کارکرد های آن در شرکت را در اولویت خود قرار داد .

رویکرد این جشنواره « تحول دیجیتال » و در راستای تحقق اهداف چشم‌ انداز پنج ساله شرکت ارتباطات سیار ایران ، با تجربه‌ ای نو و سوار بر امواج فناوری به شکل ترکیبی از حضور مجازی و فیزیکی بود . بر این اساس مدیریت دانش همراه اول با هدف یکپارچه‌ سازی سرمایه‌ های دانشی در بخش ‌های مختلف و تأثیر گذاری مستقیم بر مفاهیمی مانند مشتری‌ مداری ، یادگیری سازمانی ، اعتلای فرهنگ سازمانی ، رهبری و تصمیم‏‌ گیری هوشمندانه ، باز طراحی فرآیند ها ، تولید دانش جدید و تبدیل دانش ضمنی به صریح در راستای ارتقای سطح فعالیت‌ ها و رسیدن به اهداف مورد نظر گام برداشته است .

نخستین دوره این جشنواره که با تمرکز بر «  مدیریت دانش با محوریت مفاهیم جدید شبکه » بود ، با حضور مدیران ارشد و کارکنان منتخب شرکت ارتباطات سیار ایران سال گذشته و با هدف شناسایی و تجلیل از همکاران دانشی و برترین‌ ها در روزهای پایانی سال 1398 برگزار شد . در کشور بوده که فعالیت خود را آغاز کرده است . همراه اول دومین جشنواره مدیریت دانش همراه اول را برگزار کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.