مجله سیم کارت

جشنواره نوروزی شاتل موبایل

0 32

اپراتور شاتل موبایل با نزدیک شده به ایام عید برای مشترکین سیم کارت های خود جشنواره نوروزی در نظر گرفته است که کلیه مشترکین سیم کارت شاتل موبایل می توانند در این جشنواره نوروزی شرکت کنند و هر روز از اپراتور شاتل موبایل هدیه دریافت کنند . در واقع هدف شاتل موبایل از ارائه این جشنواره این است که با وجود شرایط کرونا در کشور مردم در ایام عید سرگرم شوند و از خدمات متنوع این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . اپراتور شاتل موبایل مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد و با ارائه اپلیکیشن شاتل موبایل من دسترسی آسان به خدمات خود را برای کاربران را هم کرده است . در جشنواره نوروزی شاتل موبایل کلیه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل هم مشترکین سیم کارت اعتباری شاتل موبایل و هم مشترکین "سیم کارت دائمی شاتل موبایل" می توانند هدیه دریافت کنند و هیچ محدودیتی برای کاربران سیم کارت های شاتل موبایل وجود ندارد .
متقاضیان می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل و فعال سازی آن در طول اسفند ماه 1399 در 14 روز نوروز 1400 هر روز بدون قرعه کشی هدیه دریافت کنند . مشترکین جدید و مشترکین فعلی شاتل موبایل از تاریخ 30 اسفند ماه 1399 تا 13 فروردین ماه 1400 می توانند هر روز از اپراتور شاتل موبایل عیدی دریافت کنند . هدایای نوروزی شاتل موبایل شامل اینترنت همراه ، مکالمه رایگان و تخفیف ویژه استفاده از سرویس های آموزشی و خدماتی می باشد  .
مشترکین جدید شاتل موبایل در هنگام خرید سیم کارت ، تنها با انتخاب بسته های اغازین 1 تا 4 می توانند در این جشنواره شررکت کنند یعنی مشترکین جدید شاتل موبایل فقط کافی است در اسفند 1399 "سیم‌ کارت شاتل موبایل" هوشمند بخرند ( بسته آغازین 1 تا 4 ) ، سیم‌ کارت خود را فعال کنید و حداقل 10000 تومان شارژ به اعتبار سیم‌ کارت خود اضافه کنید و در 14 روز نوروز 1400 ، هر روز از شاتل موبایل هدیه بگیرید . برای مشترکین فعلی ، میزان حد نصاب مصرف در اسفند ماه از طریق پیامک ارسال خواهد شد استفاده از بسته‌ های هدیه سیم‌ کارت در میزان مصرف محاسبه نمی‌ شود . مشترکین فعلی در طول اسفند 1399 ، تنها با رساندن مصرف اینترنت یا مکالمه خود به حد نصاب ، در 14 روز نوروز 1400 ، هر روز از شاتل موبایل هدیه بگیرید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.