مجله سیم کارت

حضور ایرانسل در رویداد بومی سازی زیر ساخت های شبکه ملی و بازدید وزیر ارتباطات

0 43

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و اپراتور ایرانسل در رویداد بومی سازی زیر ساخت های اطلاعاتی که در روز های 3 و 4 اسفند ماه 1399 برگزار شد شرکت کرد و در وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل بازدید کرد . 

اپراتور ایرانسل مشترکین زیادی دارد و در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین "سیم کارت" های خود ارائه دهد . ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن ایرانسل من را در نظر گرفته است که می توانند از طریق این اپلیکیشن به خدمات این اپراتورر بزرگ به اسانی دسترسی پیدا کنند . اپراتور ایرانسل در این رویداد دستاورد های خود را ارائه می دهد و با حضور در میز های گفت و گو نیازمندی های خود را در خصوص زیر ساخت های اطلاعاتی ارائه می دهد و پیمانکاران واجد شرایط را انتخاب می کند . همان ظور که اعلام کردیم رویداد بومی سازی زیر ساخت های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات در روز های 3 و 4 اسفند ماه 99 از ساعت 8:30 تا 16 در در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات واقع در خیابان کارگر شمالی تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و ایرانسل یکی از شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ بود .
"ایرانسل" در این رویداد از سامانه مناقصه الکترونیکی ایرانسل رونمایی کرد و وزیر ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی نیز با این سامانه اشنا شد و این اقدامات را مثبت ارزیابی کرد و این سامانه با هدف نیازمندی های ایرانسل در حوزه های مختلف و با هدف شناسایی پیمانکاران و تامین کنندگان ایرانی دارای صلاحیت راه اندازی شده است .
ایرانسل که در راستای بهره ‌مندی از توانایی و ظرفیت شرکت‌ های توانمند داخلی و حمایت از سیاست‌ های کلان ملی مبنی بر حمایت از تولید بومی و تقویت شرکت‌ های دانش‌ بنیان و توسعۀ فرصت ‌های کسب ‌و کار در حوزه ‌های مخابراتی ، شامل زیر ساخت ‌های فناوری اطلاعات ، مراکز داده ، شبکه و امنیت اطلاعات در حال شناسایی پیمانکاران و شرکت‌ های فعال ایرانی و همکاری با آنان است ، در این نمایشگاه بخشی از ظرفیت ‌های خود در حوزه ‌های مورد اشاره و فرصت ‌های موجود برای همکاری‌های آتی با شرکت‌ های بومی توانمند و شرکت ‌های دانش ‌بنیان را به نمایش گذاشت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.