مجله سیم کارت

دریافت نشان روابط عمومی هوشمند و سایبر توسط همراه اول

0 36

هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران ، در روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400 با حضور فعالان این حوزه برگزار شد . اپراتور های فعال در کشور در این مراسم موفق به کسب جوایزی و نشان هایی شدند که برای فعالان این حوزه دستاورد بزرگی محسوب می شود . اپراتورهمراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور درکشور نیز موفق به کسب نشان روابط عمومی هوشمند شد . اپراتور همراه اول اولین اپراتور در کشور است که شروع به فعالیت کرده است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و سعی دارد متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران سیم کارت های خود قرار دهد .
اپراتور همراه اول در هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران ، موفق به دریافت نشان طلایی از هیات داوران این جشنواره شد . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، هیأت داوران این جشنواره ، با عنایت به ارزیابی های انجام شده از میان تمامی شرکت ها و سازمان های فعال ، روابط عمومی "همراه اول" را شایسته دریافت نشان های « ستاره ملی روابط عمومی » و « ستاره طلایی روابط عمومی » به علت درخشش در ابعاد « هوشمند و سایبر » دانست . علاوه بر اپراتور همراه اول اپراتور ایرانسل نیز در ایران مراسم توانست دو نشان ویژۀ « ستارۀ ملی روابط عمومی » و « ستارۀ طلایی روابط عمومی » در حوزه روابط عمومی دیجیتال را دریافت کند .
بر اساس این گزارش در بخش نهایی و اصلی معرفی ستارگان روابط عمومی ایران که فرصتی برای تبیین توانمندی ها و ظرفیت های روابط عمومی های فعال کشور و تجلیل از فعالان آن است ، همراه اول در دور جوایز تخصصی موفق به دریافت نشان ستاره طلایی روابط عمومی در حوزه‌های هوشمند و سایبر شد . علی ربیعی ، دستیار رییس جمهور هم در این مراسم به شکل ویدیو کنفرانس حاضر به سخنرانی شد و از اهمیت مواردی نظیر بهره برداری از فضای مجازی در امر فعالیت های روابط عمومی برای حرکت به سمت نوعی روابط عمومی نوری شد . گفتنی است فیلیپ بورمانس ، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی هم که به شکل ویدیو کنفرانس به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداخت ، ضمن اشاره بر چالش های پیش پای حوزه روابط عمومی بر استفاده هر چه بیشتر و هوشمندانه تر از تکنولوژی های ارتباطی تأکید کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.