مجله سیم کارت

دریافت نشان طلایی روابط عمومی دیجیتال ایران توسط ایرانسل

0 30

اپراتور ایرانسل در سال 1400 موفق به کسب نشان طلایی روابط عمومی شد . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران معرفی شده است و این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . اپراتور ایرانسل علاوه بر عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجتال ، عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده  5G  در ایران نیز از آن خود کرده است و با ارائه راه کار های دیجیتال به خصوص در دوران کرونا ، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند . اپراتور ایرانسل در روز جهانی ارتباطات که 27 اردیبهشت ماه 1400 بود برای مشترکین "سیم کارت" های خود بسته هدیه ارائه داده است و همواره با توجه به مناسبت ها به مشترکین خود بسته های هدیه اهدا می کند .
اپراتور ایرانسل علاوه بر این در هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و در روز جهانی ارتباطات که روز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 بود دو نشان ویژه ستاره ملی روابط عمومی ، ستاره طلایی روابط عمومی را با کسب بالا ترین امتیاز های لازم از ارزیابی تخصصی انجام شده دریافت کرد . مراسم هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی با حضور آنلاین رئیس انجمن بین ‌المللی روابط‌ عمومی ( IPRA ) و دکتر علی ربیعی ، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌ جمهور و سخنگوی دولت و نیز حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور ، در محل خانۀ فرهنگ‌ و هنر دیهیم برگزار شد .
در بخش معرفی برگزیدگان هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران ، روابط عمومی "ایرانسل" با کسب بالا ترین امتیاز از ارزیابی‌ های تخصصی انجام شده ، به دلیل درخشش در مجموعۀ فعالیت‌ های انجام شده در سال 1399 ، دو لوح تقدیر و نشان ویژۀ « ستارۀ ملی روابط عمومی » و « ستارۀ طلایی روابط عمومی » در حوزۀ « روابط عمومی دیجیتال » را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل ، این دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر را دریافت کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.