مجله سیم کارت

دور جدید واگذاری شماره های رند همراه اول

0 885

اپراتور همراه اول نخستین اپراتور تلفن همراه به مناسبت عید فطر 1401 برای مشترکین سیم کارت های خود طرح هدیه در نظر گرفته بود . طرح ویژه عید فطر شامل طرح مکالمه و دیتا بود که با قیمت ویژه ارائه کرده بود . حالا نخستین اپراتور تلفن همراه به مناسبت عید فطر دوره جدیدی از عرضه شماره های رند خود را نیز آغاز کرده است . دور جدید واگذاری شماره “سیم کارت” های رند همراه اول از 12 اردیبهشت ماه 1401 آغاز و بر روی سامانه مزایده قرار گرفت . این مزایده برای عموم است و هر شخصی می تواند در این مزایده شرکت کند .

مزایده شماره های رند همراه اول

اپراتور “همراه اول” اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در ایران است و این اپراتور به تازگی دور جدید واگذاری شماره های رند خود را آغاز کرده است . متقاضیانی که تمایل به خرید سیم کارت رند همراه اول دارند از 12 اردیبهشت ماه 1401 به مدت 10 روز فرصت دارند تا برای خرید اقدام کنند . بر اساس اصول و ساختار ارزشی اپراتور همراه اول اول واگذاری شماره های رند همراه اول از طریق مزایده آنلاین برگزار می شود . واگذاری و اشتراک شماره های رند همراه اول از طریق برگزاری مزایده برای عموم متقاضیان و به صورت اينترنتی به آدرس rond.mci.ir صورت می پذیرد .
مزایده شماره های رند همراه اول

شرایط مزایده شماره های رند همراه اول

متقاضیان که تمایل دارند در مزایده همراه اول شرکت کنند باید اطلاعات درخواستی از خود را به شکل صحیح و شناسنامه ای داخل سامانه ثبت کنند . هم چنین باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مزایده را مطالعه و تایید کنند . بعد از ثبت اطلاعات و تایید شرایط باید نسبت به واریز آنلاین رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مد نظر است ، اقدام کنند .

مزایده دارای دو شرط ویژه است :

شرط اول : شرط نخست آن که « زمان قانونی » مزایده به اتمام برسد . که این زمان برای هر مزایده متغیر است و در زمان شروع مزایده اعلام می شود .
شرط دوم : دیگری هم این که از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی یک شماره ، باید ۸ ساعت گذشته باشد . در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از اتمام مدت زمان مزایده ، مدت زمان مزایده برای یک دوره ۸ ساعته دیگر تمدید می شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.