مجله سیم کارت

رایتل از تئاتر عاشقانه های خیابان حمایت می کند

0 20

اپراتور رایتل یکی از قوی ترین اپراتورها در عرصه ارتباطات  و ارائه سیم کارت های نسل جدید به مشترکین در اقدامی تحسین برانگیز دست به کار شد. در حقیقت با توجه به خدمات عظیم  و متفاوت اپراتور "رایتل" در عرصه های مختلف اینبار این اپراتور با حرکتی نو و حمایت از تئاترعاشقانه های خیابان که با موضوع زنان دستفروش مترو مطرح شده است پا به عرصه فعالیت گذاشت . در واقع رایتل در طی نشستی که امروز با حضور جمعی از هنرمندان،مدیریت انجمن مردم نهاد جمعیت طلوع بی نشان‌ها، فعالان اجتماعی و مدنی، اهالی رسانه و با حمایت شرکت خدماتی رایتل در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان برگزار شد اعلام کرد که می خواهد از این تئاتر حمایت نماید.در طی این مراسم بحثهای مختلفی مطرح شد و هر کدام از اعضا به جهت درمان آسیب اجتماعی  متحمل شده بر جامعه ی ما با همدیگر به بحث و گفتگو پرداختند و تصمیم گرفتند جهت درمان این آسیب بجای رفع آن تلاش نمایند. عاشقانه های خیابان یکی از واقعیات جامعه ماست که  الان به معظلی اساسی در کشورمان مبدل شده است و کسی خواسته یا ناخواسته دست به اقدام برای سرو سامان داده و کمک کردن به این قشر نیست.کارگردان این تئاتر بیش از یکسال بر روی این نمایش نامه تحقیق کرده و با 87 زن دست فروش که اکثرا سرپرست خانوار بوده و صاحب فرزند می باشند گفتگو کرده است و مشکل اصلی که این قشر از افراد دارند اینست که بعد از خارج شدن این افراد(این زنان دستفروش در مترو )از خانه فرزندان آنها مجبور هستند تنهایی در خانه سرکنند که این خود مشکلی اساسی در جامعه ی ما می باشد.

در طی تحقیقاتی که کارگردان این تئاتر در این مدت انجام داده است ،یکی از دلایل اصلی تمایل این زنان به کارکردن در مترو حس امنیت محیط مترو نسبت به محیط بیرون می باشد.

رایتل با حمایت و کمک به این تئاتر شاید بتواند در نشان دادن مشکلات این قشر به افراد مختلف و حتی مسئولین سهمی عظیم داشته باشد.کودکان کاری که در این محیط ها در حال فعالیت هستند بیشترین آسیب های اجتماعی را متحمل هستند و نشان ندادن این افراد و حمایت نکردن از این کار مردمی ظلمی بیشتر از آن است که بتوان تصور کرد.در حقیقت رایتل با حرکتی خداپسندانه و با حمایت از این تئاتر قصد دارد صدای این قشر از زنان و کودکان جامعه را به گوش مسئولین و جامعه ی بشری برساند که این اقدام در خور تحسین و تقدیر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.