مجله سیم کارت

رایگان شاد اینترنت شاد برای ایرانسلی ها با شروع سال تحصیلی

0 121

با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و باز شدن مدارس اپراتور ایرانسل که اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است در راستای کمک به فرآیند آموزش آنلاین اینرتنت مصرفی پلتفرم شاد را برای کلیه مشترکانی که "سیم کارت ایرانسل" دارند رایگان اعلام کرده است . اپراتور ایرانسل از 1 مهر ماه 1400 تا اطلاع ثانوی ، دسترسی به سامانه شاد را برای کلیه مشترکین سیم کارت هاب خود رایگان اعلام کرد و مشترکین کلیه سیم کارت های ایرانسل برای دسترسی به سامانه شاد نیازی به تهیه بسته دیتا ندارد و کاربران ایرانسل نیاز به فعال سازی و یا وارد کردن کد دستوری خاصی نیست و به صورت خودکار برای کلیه کاربران که سیم کارت ایرانسل دارند اعمال خواهد شد .
اپراتور ایرانسل در سال تحصیلی گذشته و سال پیش نیز تعرفه استفاده از اینترنت سامانه شاد را برای معلمان و دانش آموزان رایگان کرده بود و اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم در ایران ، برای سال تحصیلی جدید ف طرح رایگان دانا پلاس را برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود فعال کرده است . این طرح ، به مناسبت شروع سال تحصیلیِ جدید مدارس و دانشگاه ‌ها ، با هدف کمک به توسعۀ آموزش آنلاین در شرایط همه ‌گیری بیماری کرونا ، تا 15 مهر ماه 1400 ، برای مشترکان جدید دانا پلاس قابل فعال ‌سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال‌ سازی ، قابل استفاده است .
از جمله خدمات دیگری که اپراتور ایرانسل برای شروع سال تحصیلی جدید اراه داده است ارائه سیم کارت آموزشی کوشا است ، سیم کارت کوشا سیم کارتی است که والدین می توانند با خیال راحت برای فرزندان خود تهیه کنند و "سیم کارت" ویژه برای تحصیل و آموزش آنلاین می باشد . سیم کارت کوشا سیم کارت ایرانسل اعتباری است که حتما باید هنگام خرید سیم کارت به نام والدین ثبت شد و این سیم کارت ها به طور پیش فرض فقط برای وب سایت های مورد تایید داخلی امکان پذیر است . در صورت تمایل کاربر ، می‌ توان محدودیت دسترسی به وب‌ سایت‌ ها را روی این سیم کارت‌ ها نیز با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره ‌گیری کد دستوری # 4 * 3 * 555 * برطرف کرد و هم چنین امکان برقراری مجدد این محدودیت دسترسی ، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌ گیری کد دستوری # 3 * 3 * 555 * وجود دارد . ثبت‌ نام و دریافت "سیم‌ کارت ایرانسل اعتباری" کوشا ، از طریق مراجعه به صفحۀ سیم‌ کارت کوشا در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir امکان ‌پذیر می باشد . این سیم‌ کارت ، با 4000 تومان اعتبار اولیه ، 1.5 گیگا بایت اینترنت رایگان ( با اعتبار 20 روز ) ، 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ( با اعتبار 20 روز ) و 4 گیگا بایت اینترنت رایگان 7 روزه ( در هر ماه ، تا 6 ماه ) ارائه می‌ شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.