مجله سیم کارت

سرویس مستندهای تلویزیونی رایتل فعالیت خود را آغاز کرد

0 30

در ادامه به روز رسانی بخش پرتالهای چند رسانه ای رایتل، سرویس مستندهای تلویزیونی با دسترسی به حجم وسیعی از مستندهای اجتماعی و فرهنگی و محبوب تلویزیون، با همکاری آرشیو صداوسیما و دیگر رسانهها در دسترس عموم مشترکین قرار گرفته است.

سرویس مستندهای تلویزیونی رایتل با دسترسی به حجم وسیعی از مستندهای اجتماعی- فرهنگی محبوب تلویزیون بر روی پرتال چند رسانه ای رایتل قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی رایتل، در ادامه به روز رسانی بخش پرتالهای چند رسانه ای رایتل، سرویس مستندهای تلویزیونی با دسترسی به حجم وسیعی از مستندهای اجتماعی و فرهنگی و محبوب تلویزیون، با همکاری آرشیو صداوسیما و دیگر رسانهها در دسترس عموم مشترکین قرار گرفته است.
به منظور دسترسی به این سرویس، نرمافزاری با قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی تبلتها و گوشیهای اندرویدی ارائه شده است. این نرم افزار کاملاً رایگان است و در وبسایت رایتل به آدرس www.rightel.ir ، در صفحه مخصوص سرویس مستندهای تلویزیونی قرار گرفته است و به زودی نرم افزاری نیز برای تبلت ها و گوشی های ios ارائه خواهد شد.
براساس این گزارش، مشترکین این سرویس بابت پیمایش لیست مستندهای تلویزیونی، هزینهای پرداخت نخواهد کرد و هزینه ترافیک تنها پس از انتخاب و پخش مستند مورد علاقه به ازای هر مگابایت مصرف، معادل 50 ریال، محاسبه خواهد شد. به علاوه کیفیت مطلوب جریان ویدیویی با نرخ 200 کیلوبیت بر ثانیه، این امکان را به تمامی مشترکین رایتل با سرعتهای مختلف خواهد داد تا از این سرویس به صورت پخش (Streaming) بدون قابلیت ذخیره/دانلود فایل ویدیویی، استفاده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.