مجله سیم کارت

سیم کارت ارزان قیمت

0 273

در حال حاضر اپراتور های زیادی هستند که در سطح کشور فعال هستند . در بین این اپراتور ها باید این موضوع را در نظر گرفت که اپراتور همراه اول محبوبیت و اعتبار بیشتری بین کاربران دارد .
قیمت سیم کارت 0912 نسبت به سایر سیم کارت ها بالاتر است . طرفدارن این خط ها از سایر خط ها بالا تر است . سیم کارت با کد صفر یا کد 9 همراه اول اعتبار زیاد تری نسبت به خط های اعتباری دارند و اعتباری نیستند .

تقریبا همه اقشار جامعه تمایل شان به خرید سیم کارت همراه اول 0912 ولی با توجه به افزایش ” قیمت سیم کارت 0912 ” تمایل به خط 0912 ارزان دارند . باید به این موضوع اشاره کنیم با این که تمایل افراد به خطوط 0912 است . ولی این افزایش قیمت تا حد بسیار زیادی گرایش افراد را به سوی خرید خط های اعتباری ارزان قیمت بالا برده و افراد بیشتر به سمت این نوع خط ها می روند . اگر بخواهند حتما یک ” خط 0912 ارزان ” داشته باشند معمولا خط های با کد صفر یا کد 9 جزو ارزان ترین این خط ها هستند . البته باید این نکته را نیز اعلام کنیم که سیم کارت های معمولی با کد 0 و 9 جزو ارزانترین ها هستند . اگر این کد ها ، کد هایی رند باشن از ارزش بالاتری برخوردار می شوند .

سیم کارت ارزان

که در واقع این خط ها برای خط اولی ها مناسب است . صفرشان کمیاب نیست و به راحتی می توانید این کد ها را خرید کنید . مزیت خط صفر بر این است که زنگ خور های اضافی نخواهید داشت . خود این موضوع برای خیلی از کاربر ها از اهمیت بالایی بر خور دار است . هیچ تفاوتی بین خط های ارزان قیمت با خط های لوکس و گران قیمت و رند نمی باشد . حتی در ارائه خدمات و هزینه های آن و تنها فرق آن در شماره خط است .

شاید خیلی‌ ها در مراجعه به فروشگاه‌ های مختلف ، قادر به پیدا کردن خط ارزان همراه اول ( MCI ) نباشند . این بدان خاطر است که اکثر این سیم کارت‌ ها ، بین دفاتر رسمی همراه اول توزیع می‌ شود . از طرف دیگر ، در حال حاضر امکان بررسی کردن کارکرده بودن خط همراه اول توسط مشتری وجود ندارد . به همین خاطر ، بهترین راه مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش همراه اول است تا بتوان از بابت صفر بودن سیم کارتی که قصد خرید آن را دارید ، اطمینان حاصل کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.