مجله سیم کارت

شارژ اضطراری ایرانسل

0 250

شارژ اضطراری ایرانسل

ایرانسل نیز مثل دیگر اپراتورها ، امکانات بی شماری را به کاربران خود ارائه کرده است و شارژ اضطراری ایرانسل یکی از این خدمات است . این اپراتور به عنوان دومین و قوی ترین و البته پر طرفدارترین اپراتور های ایرانی می باشد که با ارائه سیم کارت ارزان ، موفق به فروش بالا و هم چنین جذب کاربران و مشترکان بسیار شده است .

بیشتر کاربران سیم کارت های مختلفی ، اطلاعی از انواع کدهای مختلف و کاربردی که توسط اپراتورها در اختیار کاربران قرار می گیرد اطلاعی ندارند و متاسفانه همین بی خبری ممکن است عواقب بسیار نامناسبی در پی داشته باشد.

ما در سایت سیم کارت هر روز به معرفی کدهای ضروری که توسط انواع اپراتورها ارائه می شود، می پردازیم. این کار می تواند کمک شایانی به شما کرده و به شما در سهولت کارهایتان کمک شایانی بکند.

شارژ اضطراری ایرانسل

همانطور که می دانید ما در مقالات قبلی به معرفی کدهای ضروری در هنگام تمام شدن شارژ همراه اول و همچنین چتر اضطراری اشاره کردیم .از اینرو نیاز دانستیم تا در این مقاله نیز به معرفی کدهای ضروری ایرانسل در مواقع اتمام شارژ اشاره نمائیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

ایرانسل” نیز شرایطی را فراهم کرده است تا کاربران درصورت نیاز بتوانند از شارژ اضطراری ایرانسل ( irancell ) بهره مند شوند.در واقع معضل تمام شدن شارژ در مواقع ضروری و عدم امکان شارژ مجدد در همان حین ممکن است مشکلات عدیده ای برای فرد ایجاد نماید. این اپراتور برای رفع مشکل موجود از مشترکین خود خواسته است که درصورت نیاز به شارژ اضطراری می توانید کد #815* را شماره گیری نمائید.

همچنین کاربران قادر خواهند بود با وارد شدن به اپلیکیشن  ایرانسل من  از شارژ اضطراری ایرانسل استفاده نمایند. لازم به ذکر است که مبلغ شارژ اضطراری به همراه هزینه تراکنش (50 تومان) در اولین شارژ، از حساب شما کسر می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است که برای آشنایی با کدهای بیشتر ، از اپراتورهای مختلف با سایت سیم کارت همراه باشید. ما هر روز مطالب بسیار مهم و کاربردی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.