مجله سیم کارت

طرح مکتب خونه شاتل موبایل

0 25

طرح مکتب خونه شاتل موبایل

"شاتل موبایل" یکی از اپراتورهای فعال و روبه رشد ایرانی است که فعالیت های ارزنده ای در عصر ارتباطات دارد و با گذشت زمان مخاطبین خود را بیشتر از پیش غافلگیر می کند.اینبار نیز شاتل موبایل با سرویس آموزش آنلاین ، کاربران خود را شگفت زده کرد.این طرح به مدت یکسال فعال بوده و با عنوان  <مکتب خونه > شناخته می شود و شاتل موبایلی ها می توانند در این مدت از 40 درصد تخفیف ویژه ی این طرح بهره مند شوند.

شاتل موبایل با ارائه پوشش سراسری "3G" و "4G" و پیش شماره 0998 به تمامی مشترکین "سیم کارت" های شاتل موبایل این امکان را می دهد که به مدت یکسال از سرویس آموزش آنلاین با عنوان مکتب خونه بهره مند شده و استفاده نمایند.

مشترکین سیم کارت شاتل موبایل باید در نظرداشته باشند که کد تخفیف آموزش آنلاین  دیجیتال مکتب خونه از طریق ارسال پیامک به اطلاع مشترکین خواهد رسید و علاقه مندان به آموزش دیجیتال می توانند به سادگی از 40 درصد تخفیف طرح مکتب خونه بهره مند شده و از آن استفاده نمایند.

جالب است بدانید که این طرح یعنی آموزش دیجیتال آنلاین مجازی <مکتب خونه> بیش از 6 سال است که در زمینه آموزش آنلاین در دو سطح مکتب پلاس و دروس دانشگاهی برای ایرانیان و فارسی‌زبانان سراسر دنیا فعالیت می‌کند.

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت است که شاتل موبایل بصورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات به مشترکین سیم کارت های خود می باشد.بنابراین اگر قصد دارید شماره موردنظر و دلخواه خود را انتخاب و سیم کارت خود را خریداری نمائید و یا اطلاعات بیشتری درباره طرح مکتب خونه کسب کنید و یا هر اطلاعات و هر سوالی که داشتید می توانید به سادگی از طریق سایت شاتل موبایل و یا از طریق شماره 09981000000 با کارشناسان شاتل موبایل تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.