مجله سیم کارت

عرضه مودم های 4G شاتل موبایل به مناسبت ماه مبارک رمضان

0 84

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اپراتور های فعال در ایران خدمات ، هدایا و برنامه های ویژه ای برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است . اپراتور شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است که با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 1400 مودم های  4.5G رومیزی زایکسل خود را مجدد به بازار عرضه کرده خواهد کرد . اپراتور شاتل موبایل با شروع ماه مبارک رمضان جشنواره ی ویژه رمضانی در نظر گرفته است . شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است و اپراتوری است که برای اولین بار از فناوری سیم کارت شاتل موبایل هوشمند رونمایی کرده است ، "سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند با تحلیل آنتن های موجود در منطقه ای که مشترک حضور دارد به صورت اتوماتیک بهترین آنتن و پوشش شبکه را در اختیار مشترک قرار خواهد داد .

به گزارش روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل ، اپراتور شاتل موبایل با شروع ماه مبارک رمضان جشنواره ای را ارائه داده است که در این جشنواره که در آن مودم رومیزی زایکسل مدل 4506 که پیش از این نیز به همراه سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل و 2 گیگا بایت اینترنت هدیه عرضه می شد ، حالا و پس از مدت ها توقف عرضه این مودم ، در رمضان 1400 مجددا و این بار با 52 گیگا بایت اینترنت هدیه در دسترس مستقیم متقاضیان قرار می گیرد . مودم رومیزی Zyxel مدل 4506 که یکی از پیشرفته ترین مودم های 4.5G موجود در بازار است ، از چیپست HiSilicon LTE Cat6 بهره می ‌برد که امکان استفاده از خدمات اینترنت پر سرعت مبتنی بر نسل 4.5 را برای کاربر ممکن می ‌کند . این مودم از وای فای دو کانال 2.4 و 5 گیگا هرتزی پشتیبانی می‌ کند و قابلیت پشتیبانی از اتصال بیسیم تا 32 نفر به صورت هم زمان از طریق وای فای را دارد .

استفاده از مودم 4.5G زایکسل به همراه "سیم‌ کارت" هوشمند شاتل موبایل به کاربر این امکان را می ‌دهد که همیشه به اینترنت پر سرعت و با کیفیت دسترسی داشته باشد .

متقاضیان برای استفاده از شرایط ویژه این جشنواره و خرید این محصول می‌ توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.