مجله سیم کارت

مجهز شدن بیش از 790 آبادی به اینترنت توسط ایرانسل

0 10

مجهز شدن بیش از 790 آبادی به اینترنت توسط ایرانسل

اینروزها بازار اخبار اپراتورها شور وهیجان خاصی به خود گرفته است.رونق فروش انواع سیم کارت ها، مانند سیم کارت اعتباری رایتل ،خط ایرانسل و همچنین خرید سیم کارت های مختلف موجب هیجان خاصی بین کاربران شده است.در همین راستا خبری دیگر از اپراتور ایرانسل همه را به وجد آورد.

ایرانسل یکی از بهترین اپراتورهای کشور می باشد که با فراهم آوردن شرایط مناسب و همچنین ارائه خدمات مقرون به صرفه ، همواره در تلاش است تا بهترین و بالاترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا مشترکین آن قادر به دسترسی به اینترنت پرسرعت و مکالمات بهتر و با کیفی تر باشند.

در طی اطلاعات بدست آمده متوجه شدیم که "ایرانسل" موفق شده است در نیمه نخست سال 98 تعداد 17هزار و 349 آبادی را تخت پوشش خود قرار داده است .یعنی این روستاها تحت پوشش شبکه‌های2G، 3G و 4G ایرانسل قرار گرفته‌اند.حال نکته ای که بسیار هیجان انگیز می باشد اینست که از این میزان 790 آبادی در 6 ماه اول سال ، تحت پوشش ایرانسل قرار گرفته اند.

هم اکنون تعداد 650 هزار مشترک در مناطق روستایی مختلف ،امکان دسترسی ارتباطی به تلفن همراه و اینترنت را دارا می باشند.در ادامه لازم به ذکر است که این تعداد در اواخر سال 97  در مناطق روستایی ، تقریبا 11 میلیون و 500 نفر بوده است که مجهز به  شبکه ایرانسل  بوده اند و با توجه به اقدامات انجام شده توسط این  اپراتور این میزان از مرز 12 میلیون نفر عبور کرده است.

در انتها لازم به ذکر است که گسترش شبکه روستایی با حمایت مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و  فناوری اطلاعات و با استفاده از سهم پروژه «خدمات عمومی اجباری» یا USO  (Universal Services Obligation) از درآمد ایرانسل، تأمین شده است تا عدالت  ارتباطی مدنظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.