مجله سیم کارت

کسب لوح تندیس روابط عمومی سر آمد

0 35

اپراتور "ایرانسل" در ایران به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال معرفی شده است . اپراتور ایرانسل همواره در تلاش است که با ارائه خدمات متفاوت رضایت مشترکین خود را جلب کند و از طرفی توجه مشترکین سایر اپراتور ها را نیز جلب کند به سمت استفاده از خدمات این اپراتور بزرگ سوق پیدا کنند . اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه داده است تا بتوانند به وسیله این اپلیکیشن به خدمات این اپراتور بزرگ به راحتی و به آسانی دسترسی داشته باشند . روابط عمومی اپراتور ایرانسل همواره در تلاش است تا هم زمان با رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران با ایجاد و گسترش راه کار های ارتباط دیجیتال به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا  ، ارتباط خود را با افکار عمومی و همین طور پاسخ گویی به رسانه ها را بیش از پیش محکم سازد و همواره در این راستا به مسئولیت اجتماعی خود نیز عمل کند .
اپراتور ایرانسل در شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ، که در روز چهارشنبه 21 آبان ماه 1399 برگزار شد موفق به کسب نشان ویژه روابط عمومی سرآمد شد که این لوح تندیس را دکتر سعید عسگری مدیر کل روابط عمومی ایرانسل دریافت کرد . ایرانسل هم چنین ، تندیس « جایزۀ ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک و مجازی » را از شانزدهمین دورۀ « سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی » و « هفدهمین دورۀ جشنوارۀ برترین‌ های روابط عمومی ایران » ، دریافت کرد . این مراسم با حضور جمعی از فعالان ارتباطی کشور و هم چنین حضور آنلاین جمع گسترده ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی  در محل خانه فرهنگ و هنر دیهیم برگزار شد . در این مراسم دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین ‌المللی روابط‌ عمومی( IPRA ) ، به صورت آنلاین ، پیام خود را خطاب به حاضران بیان کرد .رئیس IPRA در سخنان خود ، با اشاره به اینک ه در دهۀ قبل ، روابط عمومی سرآمد با رویکرد های ارتباط از بالا به پایین با هدف آگاهی عمومی و حضور ، تعریف می‌ شد ، گفت : امروز در جهانی زندگی می‌ کنیم که مردم ، ارتباط  قوی بین گفتن و عمل کردن را درخواست می‌ کنند .
لوح ‌تندیس نشان ویژۀ روابط عمومی سرآمد ، به دلیل رعایت استاندارد های تعالی ارتباطی و اهتمام ویژه به سرآمدی و برتری در « حوزه‌ های مختلف فعالیت‌ های روابط عمومی » و تلاش مستمر برای ارتقای کیفیت فعالیت ‌ها و خدمات ارتباطی ، به ایرانسل اهدا شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.