مجله سیم کارت

نسبت نمایشگر 100صددرصدی پرچمدار شیائومی

0 78

نسبت نمایشگر 100 صد درصدی پرچمدار شیائومی

هفته گذشته گوشی ویوو نکس 3 ساخت کمپانی ویوو رونمائی شد.ویوو زیرمجموعه گوشی شیائومی می باشد که پرچمداران جدید خود را معرفی نمود.نمایشگر این گوشی بصورت خمیده می باشد و موسوم به نمایشگر آبشاری با نام تجاری Waterfall FullView می باشد.شایان ذکر است که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن  99/6 درصد می باشد که بسیار چشمگیر می باشد.

در واقع پرچمدار جدید شیائومی با نام می میکس آلفا (Xiaomi Mi Mix Alpha) معرفی می شود. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این گوشی «بیش از 100 درصد» می باشد که بسیار شگفت‌انگیز می باشد.در واقع در حالت واضحتر می توان بیان کرد که نسبت نمایشگر  به بدنه ی بالای آن 100 درصد می باشد.”شیائومی” این مدل گوشی خود را در تاریخ 24 سپتامبر 2019 یعنی 2 مهر 1398 در مراسمی در کشور چین ،معرفی خواهد نمود.

نسبت نمایشگر 100 صد درصدی پرچمدار شیائومی

نمایشگر می میکس آلفا همانند “ویوو نکس 3“از نوع آبشاری بوده و هیچ نوع دکمه فیزیکی نخواهد داشت.

البته ناگفته نماند که کمپانی هواوی با معرفی گوششی میت 30 پرو قبل از این کمپانی موفق شده بود نمایشگر آبشاری خود را به نمایش بگذارد که “هواوی” از آن با نام هورایزن دیسپلی یاد می‌کند.لازم به ذکر است که این گوشی دارای انحنای 88 درجه ای می باشد که به موجب آن هیچ دکمه فیزیکی در آن تعبیه نشده است.

نسبت نمایشگر 100 صد درصدی پرچمدار شیائومی

البته لازم به ذکر است که شیائومی در کنار این گوشی خود قرار است از می 9 پرو نیز رونمائی کند که هر دوی آنها مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس خواهد بود و مجهز به فناوری 5G خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.