مجله سیم کارت

احداث و بازسازی مدارس در مناطق سیل زده توسط ایرانسل

0 25

احداث و بازسازی مدارس در مناطق سیل زده توسط ایرانسل

همانطور که می دانید خدمات ارزنده ی اپراتور ایرانسل بر هیچکس پوشیده نمی باشد. این اپراتور با ارائه خدمات ویژه توانسته است تاکنون سیل عظیمی از کاربران را در اختیار داشته باشد و این روند روز به روز نیز در حال افزایش می باشد.سیم کارت ایرانسل هم اکنون بعنوان دومین اپراتور کشورمان به حساب می آید.ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری و اختصاص مناسبترین قیمت سیم کارت ایرانسل از عوامل موثر در انتخاب این سیم کارت شده است.

از اینرو ایرانسل در زلزله کرمانشاه و همچنین سیل فروردین، حضور فعالی درصحنه حوادث داشت. "ایرانسل" علاوه بر خدمات متنوع، از جمله ثابت نگه داشتن شبکه در شرایط بسیار سخت،  ارائه تماس و پیامک رایگان و همکاری تنگاتنگ با هلال احمر که با هدف انسان دوستانه انجام گردید موجب رضایت بسیاری از مشترکین و هموطنان خود شد.  از اینرو به دنبال سیل فروردین که منجر به آسیب های جدی به مدارس شد،  این اپراتور اقدام به بازسازی و احداث مدارس در لرستان نمود.

از دیگرفعالیتهای که اپراتور ایرانسل در طی سیل  انجام داد عبارتند از پایدار نگهداشتن شبکه در شرایط سخت و بحرانی و ارائه تماس و پیامک  رایگان و کمک به هموطنان سیل‌زده از طریق سازمان هلال احمر می باشد.

ایرانسل روز پنجشنبه به تاریخ 18 مهرماه مراسم افتتاح دبیرستان های بازسازی و احداث شده در مناطق مختلف لرستان را برگزار نمود. در این مراسم مدیر عامل ایرانسل به همراه بسیاری از مدیران  انجام گرفت.این اپراتور همچنین اعلام کردند که بغیر از این مدرسه این اپراتور تعداد 5  مدرسه دیگر نیز در شهرهای گلستان ، لرستان و خوزستان احداث و بازسازی خواهد  نمود.

در واقع ایرانسل با نگاهی آینده نگرانه دست به این فعالیت زده است و اعلام کرده است این راه همچنان ادامه پیداخواهد نمود و ایرانسل  با اقتدار کامل در این راستا قدم برداشته و برای شکوفایی هر چه بیشتر این طرح نهایت تلاش خود را خواهد نمود.

در ادامه لازم به ذکراست که این اپراتور قبلا نیز با پروژه ای تحت عنوان مدارس درخشان، شروع به فعالیت کرده و مدارس آنلاینی را در استان سیستان وبلوچستان احداث نموده است که زیر نظر بهترین دبیران اداره می شود.

بنابراین حضـور فعال ایرانسل در پروژه های ساخت مدارس بعنوان گامی مثبت در امر مدرسه سازی  و زیرساخت های  آموزشی تلقی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.