مجله سیم کارت

اضافه شدن والپیپرها به گلکسی استور

0 89

سامسونگ بعد از معرفی پرچم داران خود سر و صدای زیادی به پا کرد . دنیای تکنولوژی را به سمت و سوی جدیدی سوق داد . بعد از معرفی گوشی های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس ، این کمپانی کره ای سعی دارد . با مخفی کردن حفره دوربین سلفی این مدل گوشی های خود یعنی “گلکسی نوت 10” و “گلکسی نوت 10 پلاس” از والپیپر های متفاوتی استفاده نماید . خبر جدید و هیجان انگیر این می باشد که این والپیپرهای زیبا و متفاوت هم اکنون به “گلکسی استور” این گوشی های هوشمند اضافه شدند.

اضافه شدن والپیپرها به گلکسی استور

در واقع کمپانی “سامسونگ” بعد از پخش رندر ها و تصاویری از گوشی خود کاربران را از وجود حفره موجود در دوربین سلفی مطلع کرد . تا کاربران از همان ابتدای کار ذهن خود را آماده داشتند . در همین راستا و بعد از انتشار خبر های بیشتر در این باره و با توجه به حرف و حدیث های زیادی که درباره این حفره مطرح شد . عده ای از کارشناسان آن را به عنوان یک ایراد تلقی می کردند . از این رو کره ای ها ، از طریق استفاده از والپیپر ها علاوه بر مخفی کردن نقص موجود ، جذابیت بیشتری به گوشی ها خود بدهند .اضافه شدن والپیپرها به گلکسی استور یکی از خبر های جدید و هیجان انگیر می باشد که این والپیپرهای زیبا و متفاوت به گلکسی استور اضافه شدند.

تصورات حاکی از این است که این کمپانی بزرگ نتوانست است این ایراد را برطرف کند . وگرنه مجبور به استفاده از والپیپر نمی شد . ولی انتظار می رود در نسل های آینده سامسونگ این مشکل برطرف شدند . در حقیقت کاربران این گوشی ها می توانند با مراجعه به Galaxy Store Theme ، والپیپر مورد نظر خود را جهت استفاده ، انتخاب نمایند . این والپیپر ها رایگان بود . دارای تنوع جذاب زیادی می باشد . لازم به ذکر است که والپیپر های معرفی شده در گلکسی استور قادر به پشتیبانی از مدل‌های “گلکسی اس 10“سامسونگ نیز می باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.