مجله سیم کارت

انتخاب موتورجستجوی پیش فرض برای کاربران اندروید

0 29

انتخاب موتورجستجوی پیش فرض برای کاربران اندروید

خبری که شاید برای هرکسی بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد اینست که در سال 2020 کاربران "اندروید" قادر خواهند بود در هنگام راه اندازی گوشی و تبلت خود موتور جستجوی پیش فرض گجت خود را انتخاب نمایند.لازم به ذکر است که این موتورجستجو در مرورگر کروم و هوم اسکرین قابل رویت می باشند.

بهتر است بدانید شرکتها برای بهره مندی از این قابلیت باید مبلغی را به شرکت "گوگل" پرداخت نمایند و کاربران در هنگام انتخاب موتور جستجو علاوه بر گوگل به سه گزینه دیگر نیز دسترسی خواهند داشت.

در واقع طبق جریمه 5میلیارد دلاری که سال پیش بر گوگل متحمل گردید مبنی بر اینکه گوگل موتور جستجوی خود را بر روی کروم و دیگر موارد به کاربران تحمیل می کند، این قابلیت را فعال نمود تا کاربران با اختیار خود و بدون هیچ اجباری موتورجستجوی موردنظر خود را انتخاب نمایند.

انتخاب موتورجستجوی پیش فرض برای کاربران اندروید

بر همین مبنا گوگل طبق انتشار بیانیه ای توضیحاتی را درباره این اقدام بیان نمود.

این کمپانی اعلام کرد که کمپانی های مربوطه که قصد دارند بر روی سیستم های اندروید بصورت موتور جستجو فعالیت داشته باشند، بایستی در مزایده های درنظرگرفته شده در کشورهای عضو اتحادیه اروپا شرکت نمایند.در این مزایده کمپانی های مربوطه مشخص می کنند که به ازای انتخاب کاربر چه مبلغی به گوگل پرداخت خواهند نمود.و از بین تمامی کمپانی های شرکت کننده سه کمپانی که بیشترین رقم را پیشنهاد داده اند انتخاب خواهند شد.

گوگل زمان شرکت در این مزایده را تا 13سپتامبر2019 فرصت دارند و نتایج مزایده نیز تا 31 اکتبر 2019 اعلام خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.