مجله سیم کارت

اپلیکیشن های قابل استفاده در گلکسی فولد

0 22

اپلیکیشن های قابل استفاده در گلکسی فولد

سامسونگ در ساخت و عرضه گوشی های "گلکسی فولد" فراز و نشیب های زیادی را متحمل شد.گوشی گلکسی فولد در اولین مرحله عرضه با مشکلات فراوانی در صفحه نمایشگر گوشی تاشوی خود مواجه شد.این ایراد یک نکته منفی برای ابرقدرت کره ای بود."سامسونگ" با تمام قدرت دست به کار شد و شروع به اصلاح ایرادهای بوجود آمده نمود.تا اینکه بعد از مدتها این کمپانی این مدل گوشی تاشوی خود را در فوریه سال جاری معرفی کرد.این کمپانی کره ای اعلام کرد که قصد دارد نسخه‌ی بهینه‌سازی شده‌ی گلگسی فولد خود را بزودی در بازارهای جهانی عرضه کند.

 اما دراین‌میان شرایطی برای توسعه‌دهنده‌ها فراهم شد بتوانند با همکاری گوگل و دیگر بزرگان دنیای فناوری، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های محبوب را برای گوشی هوشمند تاشدنی بهینه‌سازی کنند.در همین راستا سامسونگ همکاری های خود را در کشورهای کره جنوبی, چین و آمریکا راه اندازی نمود.

مدیر توسعه‌ی محصول اندروید در گوگل پیرامون بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها برای گوشی تاشدنی نوشت:

ما با همکاری شرکای خود همچون سامسونگ این فرصت را پیدا کردیم تا تجربه‌ی کاربری جدیدی را ارائه کنیم؛ تجربه‌ای که نحوه‌ی استفاده‌ی ما از گوشی‌های هوشمند را متحول خواهد کرد. ما همکاری نزدیکی با تیم سامسونگ و جامعه‌ی توسعه‌دهنده‌های اندروید داشتیم تا از ایجاد بهترین تجربه‌ی کاربری در تعامل با اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های محبوب برای کاربران گلکسی فولد، اطمینان حاصل کنیم.

در نهایت لازم به ذکر است هم اکنون این گوشی در بازارهای جهانی کره جنوبی به فروش می رسد.این گوشی در تاریخ 27 سپتامبر در کشور آمریکا معرفی خواهد شد.قیمت پیشنهادی برای این مدل گوشی ها دوهزار دلار می باشد.

سامسونگ قابلیتی فراهم کرده است که اپلیکیشن های متعددی بر روی این گوشی قابل اجرا می باشند.اپلیکیشن های فوق به قرار زیر می باشند.

Amazon Prime Video، Twitter، Spotify، Facebook، VSCO و Microsoft Office

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.