مجله سیم کارت

ایفون های 2020 با قابلیت های جدید معرفی می شود

0 21

ایفون های 2020 با قابلیت های جدید معرفی می شود

هم اکنون پیشرفت تکنولوژی به طرز عجیبی بر روی گوشی های هوشمند تاثیرگزار بوده است و این صنعت به خاطر رشد چشمگیری که داشته به صورت روز افزون از سمت کاربران مختلف مورد استقبال واقع شده است.همانطور که می دانید "ایفون" قصد دارد از سه مدل گوشی خود در سال 2020 رونمائی کند .در حین همین اخبار مطلع شدیم از بین مدلهای ارائه شده توسط کمپانی "اپل"، یکی از گوشی ها فاقد بریدگی بالای نمایشگر یا ناچ خواهد بود. در حقیقت اپل قصد دارد تا یکی از گوشی های ایفون خود را با دوربین سلفی کوچکتر  و به مراتب با نمایشگر کوچکتر در بازار عرضه نماید.

حال سوالی که این میان مطرح می شود، اینست که قابلیت Face ID که در گوشی های سری قبل ایفون (ایفون10،ایفونXS، ایفون XS MAX و ایفون XR ) وجود داشت در قسمت بریدگی بالای نمایشگر قرار داشت ،با این حساب در صورت حذف این بریدگی این قابلیت در کدام قسمت گوشی های ایفون تعبیه خواهد شد؟

هم اکنون جوابی برای این سوال وجود ندارد، ولی بی شک کمپانی بزرگی مانند اپل برای رفع این مشکل راه چاره ای اندیشیده است،با این حال تا ارائه ی نهایی مدل گوشی های جدید ایفون بایستی منتظر بمانیم.

ایفون های 2020 با قابلیت های جدید معرفی می شود

قابلیت دوربین سلفی زیر نمایشگر یکی از فناوری های خاصی است که ایفون های 2020 از آن برخورداز خواهند بود،همانگونه که این قابلیت توسط کمپانی های اوپو و شیائومی نیز به نمایش گذاشته شد.قابلیت دیگری که شامل این گوشی ها می شود نمایشگر تمام‌صفحه و همچنین حسگر اثرانگشت آکوستیکی می باشد که بجای حسگراثر انگشت معمولی تعبیه شده است.اما باید در نظر داشته باشید که  تاکنون تحلیلگران اطلاعات کاملی درباره گوشی های ایفون که قرار است در سال اخیرعرضه شوند ،مطرح نکرده اند و به احتمال خیلی زیاد این گوشی ها مثل مدلهای سابق ایفون با بریدگی بالای صفحه عرضه خواهند شد.

حال نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد اینست که تمام گوشی های کمپانی بزرگ اپل در سال 2021 فاقد بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.