مجله سیم کارت

اینستاگرام طرح مخفی کردن تعداد لایک را اجرا می کند

0 42

اینستاگرام طرح مخفی کردن تعداد لایک را اجرا می کند

همانطور که می دانید "اینستاگرام" یکی از مشهورترین و پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی است که در اکثر کشورها کاربرد فراوان داشته و مورد استفاده قرار می گیرد.امروزه بیشتر کسب و کارها برای تبلیغ و معرفی کالا و برند خود به این شبکه اجتماعی گسترده روی آورده و از آن بهره می برند.در واقع می توان گفت اینستاگرام یکی از موفقیت ترین استارتاپ هاست که توانست در مدت کوتاهی به موفقیت عظیمی دست پیدا کند.

یکی از نکات مهمی که در بحث اینستاگرام حائز اهمیت می باشد،اهمیت دادن کاربران به تعداد لایکهای هر پست می باشد.به میزان بالا رفتن هر لایک، کاربربه اهمیت و ارزش پست هایش و همچنین نیاز کاربرانش پی می برد.این کار از لحاظی مثبت و از لحاظی دیگر منفی محسوب می شود.

نکات مثبت سنجیدن پست با  تعداد لایک اینست که شخص می تواند نیازهای کاربرانش را بشناسد و پست های خود را مرتبط با نیاز آنها آماده نماید.

نکات منفی که در اینباره مطرح می شود اینست که ،گاهی کاربر موفق به دیدن پست نمی شود و با توجه به محدودیتهایی که بعضی از پیج ها (پیج های بیزینسی) دارند ،ممکن است با محدودیت روبرو شود و آن پست با وجود داشتن اهمیت فراوان ولی به حد نصاب موجود نرسد و دیده نشود.و دلیل دیگر اینکه شخص به دلیل دیده نشدن پست و عدم موفقیت خود اقدام به پاک کردن پست می کند.

در حقیقت با توجه به اینکه تعداد لایک برای کاربران به عنوان معیار موفقیت تلقی می شود ودر نتیجه کاربر بجای اهمیت دادن به کیفیت محتوای تصاویر و ویدیوهای خود بدنبال دریافت لایک بیشتر می باشد،اینستاگرام تصمیم گرفت تا این قابلیت را از دید کاربران مخفی کند.

اینستاگرام طرح مخفی کردن تعداد لایک را اجرا می کند

چندماه پیش اینستاگرام در خبری اعلام کرده بود که قصد دارد نمایش تعداد لایک ها را از دید مخاطبان مخفی کند.از اینرو خود فرد می تواند تعداد لایکهایش را ببیند ولی این قابلیت برای دیگر کاربران امکان پذیر نیست.در همین راستا اینستاگرام سعی داشت این طرح را برای اولین بار در بعضی از کشورها اجرا کند.از اینرو اینستاگرام توانست این طرح را در کشور کانادا اجرا کرد.

اینستاگرام فعلا از جزئیات نتیجه ی اجرای این طرح در کشور کانادا خبری منتشر نکرده است اما به احتمال زیاد این طرح موفقیت آمیز بوده، زیرا اینستاگرام تصمیم گرفته است این طرح را در چند کشور دیگر مانند ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، استرالیا و نیوزیلند اجرا نماید.

پس تا زمان اجرائی شدن این طرح در سرتاسر دنیا باید شکیبایی داشته باشید.

نظر شما درباره اجرائی شدن این طرح مثبت است یا منفی؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.