مجله سیم کارت

برگزاری مراسم یادواره هفته دفاع مقدس رایتل

1 180

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های برتر و بزرگ در ایران است . این اپراتور بزرگ در ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم بزرگ داشت ویژه ای برگزار کرد . مراسم چهل و دومین بزرگداشت هفته دفاع مقدس با همکاران شرکت رایتل در مهر ماه 1401 در مجموعه فرهنگی برگزار شد . مدیر عامل رایتل در این مراسم حضور داشت و مراسم یاد واره دفاع مقدس نگاهی به زندگی نامه و سرگذشت شهدای جنگ تحمیلی بود . اپراتور رایتل یکی از اپراتور های برتر در ایران است و مشترکین زیادی دارد . این اپراتور همواره در تلاش است تا متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین قرار دهد .

مدیر عامل رایتل یاسر رضا خواه در این مراسم ویژه سخنرانی کرد و افزود : همین زاویه نگاه به زندگی باعث شد که شهدا با خدای خویش پیمان ببندند . پیمانی که نه‌ تنها در آن باخت وجود ندارد ، عنایت پروردگار را همراه دارد . گفتنی است در حاشیه این مراسم ، از خانواده شهدای شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اعطای لوح تقدیر ، قدردانی به عمل آمد .

برگزاری مراسم یادواره هفته دفاع مقدس رایتل

در بخشی دیگر ، ماشاالله شاه‌ مرادی رزمنده و فعال هنری ، به ذکر خاطراتی از دوران نبرد تحمیلی ایران و عراق پرداخت . هم چنین گروه سرود نوجوانان نسیم رحمت نیز در بخشی دیگر ، به اجرای قطعات زیبایی پرداختند .
در پایان این مراسم ، همکاران شرکت خدمات ارتباطی رایتل ( rightel ) به تماشای فیلم « درخت گردو » اثر محمد حسین مهدویان که واقعه تلخ بمب باران شیمیایی شهر سر دشت را به تصویر کشیدند ، نشستند .
محمد رضا احمدی عضو موظف هيات مديره و معاون زنجيره تامين و پشتيباني رایتل ، اظهار کرد : این روز ها از جهات مختلف اهمیت زیادی دارد . امیدوارم تلاش ما در جهت ادامه و حفظ مسیری باشد که توسط شهدا ، ترسیم شد .

 

1 نظر
  1. جواد می گوید

    خوب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.