مجله سیم کارت

تعطیلی بخش موبایل ال جی

0 41

اخیرا خبرهایی در خصوص تعطیلی بخش موبایل ال جی منتشر شده ست که این خبر توسط شرکت "ال جی" تکذیب شد و این کمپانی بزرگ اعلام کرد است که این خبر صحت ندارد . البته باید اقرار کنیم که گوشی های هوشمند ال جی نتوانسته اند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند و با وجود تلاش ها و خلاقیت هایی که ال جی در گوشی های خود اعمال کرده است نتوانسته سود آور باشد و تمایل افراد به خرید گوشی های ال جی کم است و این نشان می دهد که این کمپانی نتوانسته با ارائه گوشی های هوشمند خود نظر مخاطبان و کاربران را به خود جلب کند .
طبق بررسی های انجام شده نشان می دهد که تنها زمانی که شرکت تخفیف های بزرگ و قابل توجهی می گذارد کاربران اقدام به خرید گوشی های هوشمند ال جی می کنند . البته در این میان مدیر عامل ال جی در سال گذشته اعلام کرد که سال 2021 برای بخش موبایل کمپانی ال جی سود آور خواهد بود و در این سال گوشی های جدید و متنوعی به بازار ارائه خواهند داد مثل گوشی های رول شدنی ال جی ،  ولی در این میان خبر هایی از تعطیلی این بخش به گوش می رسد که این کمپانی این خبر را تکذیب کرده است و اعلام کرده است که این خبر صحت ندارد . در این میان سایت هایی هستند که این خبر را داخل سایت خود قرار داده بودند که بعدا اقدام به حذف آن کردند ، پاسخ قاطعانه سخنگوی ال جی می تواند دلیلی بر حذف این خبر در بعضی سایت ها باشد . سخنگوی ال ‌جی در بیانیه‌ ای اعلام کرده است : که بخش موبایل این شرکت تعطیل نخواهد شد و اتفاقا ال ‌جی بسیار مصر است تا گوشی هوشمند جدید رول شدنی خود را در سال جاری میلادی رونمایی کند و امیدوار است که این گوشی بتواند برای این شرکت سود آور باشد و خبر تعطیلی بخش موبایل ال جی را تکذیب می کنم .

این بیانیه در شرایطی منتشر می ‌شود که پیش تر گفته شده بود ، ال‌ جی قصد دارد برای کاهش هزینه‌ ها ، تمام تمرکز خود را روی توسعه پرچم دارانش بگذارد و احتمالا تولید برخی گوشی‌ های هوشمند اقتصادی و میان رده را متوقف خواهد کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.