مجله سیم کارت

حمایت پژوهشی از دانشجویان توسط همراه اول

0 48

اپراتور همراه اول ، اپراتور برتر در کشور است و در اقدامی به تازگی از دانشجویان حمایت می کند . همراه اول بزرگ ترین اپراتور در کشور است و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد . همراه اول مشترکین زیادی دارد و برای مشترکین "سیم کارت" های خود دسترسی به خدمات را اسان کرده است و آن ها از طریق اپلیکیشن همراه من به راحتی می توانند به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند . کاربران می توانند با خرید سیم کارت همراه اول از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .
البته باید اشاره کنیم که در بین سیم کارت های همراه اول "سیم کارت همراه اول 0912" از طرفداران بیشتری برخوردار است و تمایل افراد به خرید سیم کارت همراه اول 0912 بیشتر از سایر سیم کارت های همراه اول است ، همراه اول برای مشترکین خود علاوه بر سیم کارت دائمی سیم کارت همراه اول اعتباری نیز ارائه داده است .
اپراتور همراه اول در راستای پیشرفت و آبادانی کشور اقدامات زیادی انجام می دهد و تازگی در راستای مسئولیت اجتماعی خود حمایت پژوهشی خود را از دانشجویان آغاز کرده است .
به گزارش اداره‌ کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به ‌منظور بهره‌ مندی از توان و ظرفیت دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ ها ، هم چنین در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه ، از پایان‌ نامه‌ های دانشگاهی در قالب طرح گرنت ، حمایت می‌ کند . در دوره اول این فرآیند از مجموع 154 طرح دریافتی ، 77 طرح شامل رساله‌ های دکتری و پایان ‌نامه‌ های کارشناسی ارشد در حوزه‌ های پژوهشی و کاربردی اولویت ‌دار همراه اول ، پذیرفته شد . طرح‌ های پذیرفته شده از 11 دانشگاه برتر کشور شامل صنعتی شریف ، امیر کبیر ، علم و‌ صنعت ، خواجه نصیر ، تهران ، تربیت مدرس ، صنعتی اصفهان ، شاهد ، اصفهان ، فردوسی مشهد و شهید بهشتی است . دوره دوم اعطای طرح گرنت نیز در سال آینده با محوریت حوزه‌ های کلیدی و اولویت ‌دار همراه اول برگزار و اطلاع‌ رسانی آن از طریق کانال‌ های رسمی همراه اول انجام خواهد شد .

لازم به ذکر است ، در دوره دوم طرح اعطای گرنت ، حمایت از طرح ‌های پسا دکترا در برنامه این مرکز قرار دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.