مجله سیم کارت

دوربین سلفی گلکسی اس اولترا 20

0 24

در این مقاله می خواهیم به دوربین گوشی " سامسونگ  " " گلکسی اس 20 اولترا " بپردازیم که توسط شرکت دی ایکس او مارک مورد ارزیابی قرار گرفته شده است . که دوربین سلفی این گوشی موفق به کسب امتیاز 100 شده است  و گفته شده است که این دوربین سلفی عملکرد دارای ثباتی دارد و به دلیل کیفیت بالایی که در دوربین سلفی دارد مورد توجه زیاد کاربران قرار گرفته است ،  زیرا در حال حاضر عکس های سلفی طرفداران زیادی دارد و دوربین سلفی این گوشی به علت داشتن کیفیت بالا برای علاقه مندان به عکس های سلفی بسیار مناسب است .
دوربین این مدل گوشی سامسونگ از مدل گلکسی نوت 10 پلاس فقط یک امتیاز بالاتر است و دوربین این گوشی هم رده با دوربین سلفی هواوی  Nova 6 5G است . دوربین سلفی این گوشی همان طور که گفته شد از کیفیت قابل توجهی برخوردار است و 40 مگا پیگسل است و بسیار با کیفیت است دقیقا بر عکس دوربین اصلی این گوشی که اصلا کیفیت ندارد و در بین رقبا رتبه ششم را از آن خود کرده است .
عکس های سلفی که با دوربین این گوشی گرفته می شود به مراتب بهتر است از عکس هایی که با دوربین اصلی آن گرفته می شود ، این سلفی ازلحاظ وضوح و جزئیات نیز بسیار خوب است ، این دوربین فوکوس بسیار خوبی نیز دارد و عمل کرد آن خوب است ، نکته ای که در این دوربین سلفی وجود دارد این است که دوربین این گوشی در محیط های کم نور خوب عمل نمی کند ولی در زمینه ثبت جزئیات در میان سایر گوشی های برتر عمل کرد خوبی دارد . یکی دیگر از شاید ضعف های دوربین سلفی گلکسی اس اولترا 20 عملکرد فلش دوربین سلفی آن است که به اندازه سایر پرچم داران خوب نیست زیرا هنگام استفاده از فلش دوربین سلفی ، عدم توازن در سفیدی ها موجود است و وجود نویز ها در چهره ها قابل مشاهده است .دوربین سلفی این گوشی در زمینه نوردهی و کنتراست عکس امتیاز 87 را کسب کرده است . در شرایطی که نور مناسب باشد دوربین سلفی این گوشی می تواند عکس های با کیفیت متناسب با نوردهی را ثبت کند با این که در این شرایط کیفیت عکس ها بالا است ولی در هر صورت عمل کرد کلی دوربین سلفی گلکسی اس اولترا 20 در شرایط مختلف یکسان نیست و متفاوت است . این دوربین در حالت فیلم برداری داراری نوردهی دقیقی است و تصاویر و ویدیو ها را با کیفیت بالایی ثبت می کند . ازجمله ضعف های موجود در فیلم برداری آن می توان به مشکلات فوکوس خودکار ، نویز های محسوس ، مشکل توازن سفیدی در فضای باز را اشاره کرد . و در آخر دوربین سلفی این مدل گوشی سامسونگ (گلکسی اس اولترا 20 ) در میان پرچم داران موجود حرفی برای گفتن دارد و از کیفیت و ثبات بالایی برخوردار است و می تواند نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند .    

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.