مجله سیم کارت

دورکاری کارکنان ایرانسل جهت جلوگیری از شیوع کووید 19

0 39

ایرانسل عملیات دورکاری خود را به منظور حفظ جان کارکنان و هموطنان خود ، و به دلیل شیوع بیماری کرونا به مرحله اجرا در آورد.

دورکاری کارکنان ایرانسل جهت جلوگیری از شیوع کووید 19

اپراتور ایرانسب یکی از فعالترین و البته وظیفه شناس ترین اپراتورهای ایرانی ست که  همواره در حال ارائه سیم کارت ایرانسل می باشد.خرید سیم کارت ایرانسل بعد از خرید سیم کارت 0912 یکی از پرکاربرترین "سیم کارت" ها می باشد.

ازاینرو بعد از همه گیر شدن و گسترش بیماری کرونا یا همان کووید 19 در ایران ، و با توجه به دستورات وزارت بهداشت و مقامات عالی ، ایرانسل نیز بسان سایر ادارات و شرکتهای مرتبط و غیرمرتبط دیگر ، برنامه دورکاری حداکثری خود را به منظور محافظت از کارکنان عملیاتی نمود.

در واقع به گزارش روابط عمومی ایرانسل، و  پیرو برگزاری نشست کمیته بحران با حضور مقامات ارشد از جمله دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل، تمامی کارکنان ایرانسل در تهران، به‌ استثنای افرادی که حضور فیزیکی آن‌ها در محل کار، برای پایداری شبکه وهمچنین تداوم خدمت‌رسانی به مشترکان ضروری باشد، از روز دوشنبه به تاریخ  پنجم اسفند ماه 1398، تا پایان هفته به دورکاری خواهند پرداخت. این اقدام به جهت حفظ جان و دور ماندن از خطر احتمالی و همچنین ارزش قائل بودن برای هموطنان انجام گرفت.

لازم به ذکر است که پیش از این، و با آغاز هفته، ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال پرقدرت و در راستای مسؤولیت‌ اجتماعی خود در قبال منابع انسانی، ضمن اتخاذ تدابیر مناسب بهداشتی و همچنین فراهم کردن امکان استراحت به محض مشاهده کوچکترین علائم مرتبط، امکان دورکاری را برای 20درصد از شاغلان فراهم نموده بود.

در انتها شایان ذکر است که در همین راستا و طبق نظرات کمیته بحران در مورد تمدید احتمالی دورکاری حداکثری کارکنان برای هفته آینده، در زمان مقتضی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.