مجله سیم کارت

دوشنبه سوری دی ماه 99

0 36

اپراتور همراه اول برای مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند دوشنبه های آخر هر ماه طرح ویژه ای را درنظر گرفته است . مشترکین کلیه ی سیم کارت های همراه اول هم "سیم کارت همراه اول" دائمی و هم سیم کارت همراه اول اعتباری دوشنبه های آخر هر ماه می توانند از این طرح استفاده کنند و از هدایای ویژه این طرح بهره مند شوند و هدایای در نظر گرفته شده برای مشترکین در هر دوشنبه متنوع و متفاوت بوده است و مشترکین "همراه اول" هر ماه از هدایای آن ماه مطلع می شوند .
همراه اول از این طرح با نام طرح دوشنبه سوری نام برده است و به مشترکین خود اعلام کرده است دوشنبه های آخر هر ماه گوش به زنگ باشند . همراه اول به منظور اقزایش رضایت مندی مشترکین خود این طرح را ارئه داده است .
"دوشنبه سوری" دی ماه روز دوشنبه 29 دی برگزار می‌ شود و برای هر دوشنبه سوری ، طرح‌ های جذاب و ویژه در نظر گرفته می شود که هدایای در نظر گرفته شده برای دوشنبه سوری دی ماه بسته‌ های دیتا 500 مگا بایتی تا 100 گیگا بایتی یک روزه رایگان می‌ باشد که به صورت رندوم به مشترکین اختصاص داده می شود . مشترکین همراه اول می توانید ، دوشنبه آخر هر ماه با شماره گیری # 64 * 100 * از پیشنهاد های ویژه ویژه دوشنبه سوری بهره مند شوید . مشترکین از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 29 دی فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری * 100 * 641 # بسته خود را فعال نمایند . به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از بسته ‌های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگا بایت تا 100 گیگا بایت اختصاص داده می‌ شود . زمان مصرف بسته به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است و هر مشترک در هر ماه تنها یک بار می تواند بسته دوشنبه سوری را فعال نماید . بسته‌ های هدیه فوق به طور هم زمان با سایر بسته‌ های اینترنت مشترک فعال می گردد و هیچ رزرو خودکاری ندارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.