مجله سیم کارت

رشد 73 درصدی اپراتور رایتل در شش ماهه نخست سال 99

0 35

اپراتور رایتل برای اولین بار در هشت سال فعالیت خود به سود دهی رسیده است . اپراتور رایتل در شش ماه نخست سال 99 نیز در آمد های عملیاتی خود را تا حد بسیار زیادی افزایش داد . اپراتور "رایتل" تقریبا سومین اپراتور فعال در کشور است که خدمات زیادی را برای مشترکین خود د نظر گرفته است و برای مشترکین خود که سیم کارت رایتل دارند ، این خدمات را ارائه داده است . اپراتور رایتل در دوران کرونا در کشور اقدامات زیادی انجام داده است و با توجه به شرایط ایجاد شده و محدودیت های اعمال شده به دلیل شیوع ویروس کرونا ، مصرف ترافیک روزانه افزایش جشمگیر داشته است و اپراتور رایتل شبانه روز در تلاش است که خدمات با کیفیتی را برای مشترکین خود ارائه دهد . مدیر عامل رایتل یاسر رضا خواه اعلام کرد : شاهد افزایش 62 درصدی بیشینه ترافیک مصرفی روزانه در شش ماه ابتدای سال 99 نسبت به مدت مشابه در سال 98 و شکسته شدن رکورد مصرف اینترنت ماهانه این   اپراتور و افزایش 35 درصدی در آمد دیتای مصرفی مشترکین بوده‌ ایم .
اپراتور رایتل در شش ماه نخست سال 99 توانسته بیش از 500 هزار مشترک جدید را جدب کند و این افزایش 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و اپراتور رایتل توانسته رکورد مصرف ماهانه اینترنت را از آغاز فعالیت خود بشکند و این برای رایتل افتخار بزرگی است . به گزارش روابط عمومی رایتل ، شرکت خدمات ارتباطی رایتل موفق شده است تا با حمایت های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) و هیات مدیره خود به رشد 1107 درصدی سود نا خالص و کاهش 34 درصدی هزینه های مالی از مقدار زیان عملیاتی و خالص 23 و 86 میلیارد تومان در شش ماه نخست سال 98 به سود عملیاتی و خالص 156 و 110 میلیارد تومان در سال 99 برسد .مدیر عامل رایتل تصریح کرد : رایتل با ارائه طرح ‌های تجاری متنوع و خدمات مقرون به صرفه ، نظیر مکالمه رایگان درون شبکه و هم چنین ثابت نگه داشتن قیمت اینترنت بیش از پیش در کنار هموطنان عزیز خود بوده است که منجر به جذب بیش از 500 هزار مشترک جدید و رشد چشمگیر مشترکین فعال یک ماهه در شش ماه ابتدایی سال 99 و افزایش 132 درصدی درآمد حاصل از فروش سیم ‌کارت شده است .

اپراتور رایتل در شش ماه نخست سال 98 توانست 404 میلیارد تومان و در شش ماه نخست سال 99 توانست 700 میلیارد تومان فروش داشته باشد که این همان رشد 73 درصدی رایتل است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.