مجله سیم کارت

سامسونگ از گوشی های گلکسی S7 و S7 Edgeپشتیبانی می کند

0 69

پشتیبانی از گوشی های هوشمند امری اساسی و کاربردی می باشد که هم اکنون بیشتر کمپانی ها تا حدودی در اینکار موفق عمل کرده اند."گوگل" یکی از کمپانی های مهم در این امر بوده است که به پشتیبانی طولانی‌مدت از دستگاه‌های "اندروید" خود شهرت دارد.

گوشی های "سامسونگ" گلکسی S7 و S7 Edge حدودا 3 سال پیش عرضه شدند و تا کنون سامسونگ بی وقفه در آپدیت کردن آنها نهایت تلاش خود را کرده است.تصورات مبنی بر این بود که این کمپانی دیگر بعد از گذشت 3 سال تصمیم به پشتیبانی و آپدیت کردن این مدل از گوشی های خود نباشد.اما در کمال ناباوری این کمپانی اعلام کرد که پشتیبانی و آپدیت این مدل از گوشی ها را انجام خواهد داد و کاربران خود را شگفت زده کرد. سامسونگ هر چند وقت یک‌بار و به‌صورت دوره‌ای و هر سه ماه یکبار‌ این به روزرسانی ها را انجام می داد. اما هم اکنون کاربران این مدل گوشی ها باید در نظر داشته باشند که این آپدیت ها در طی بازه های زمانی مشخص انجام نخواهد شد اما پشتیبانی این شرکت کره ای قابل تحسین می باشد.

در واقع سامسونگ جلوتر از گوگل در امر پشتیبانی از گوشی های قدیمی خود عمل کرده است .با توجه به اهمیت بالای پچ امنیتی، این کمپانی سه نوع زمان‌بندی را برای دستگاه‌های خود در نظر گرفته است:

گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ، بایستی هر ماه به‌روزرسانی شوند.

به روز رسانی ها در طی بازه های زمانی مشخص و تقریبا هر سه ماه یکبار انجام می شود.

نوع بعدی به‌روزرسانی‌های شامل آپدیت های نامنظم و دوره‌ای می باشد یعنی هر چند وقت ‌یک‌بار انجام می‌شود.

در نهایت ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که سامسونگ در حال حاضر از گوشی گلکسی S7 اکتیو که در خرداد 95 معرفی شده است نیز در لیست اپدیت های امنیتی منظم و ماهیانه قرار دارد.حال با تمام این تفاسیر و پشتیبانی های چندین ساله ،هر کاربری براحتی می تواند با خاطری امن و آسودگی خیال اقدام به خرید گوشی های کمپانی سامسونگ نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.