مجله سیم کارت

سهم بالای سامسونگ در بازار ژاپن تعجب همگان را برانگیخت

0 27

سهم بالای سامسونگ در بازار ژاپن تعجب همگان را برانگیخت

سامسونگ با عرضه گوشی گلکسیS10 خود توانست تکاپویی در دنیای تکنولوژی ایجاد نماید.در همین راستا میزان سهم فروش گوشی های "سامسونگ" در بازار ژاپن به رکورد تازه ای دست یافته است و توانسته است به  بالاترین سطح خود در 6 سال اخیر برسد.در واقع خبرها حاکی از اینست که این کمپانی کره ای موفق شده است بیشتر از 600 هزار گجت خود را در ژاپن به فروش برساند که می توان گفت رقم درخور توجهی می باشد و 9.8 درصد از کل بازار تلفن های همراه این کشور را به خود اختصاص داده است.ناگفته نماند که سامسونگ در سال 2010 موفق شده بوده 10 درصد از سهام بازار ژاپن را در اختیار بگیرد ولی از آن به بعد نتوانست سهم قابل توجهی در این بازار داشته باشد که نهایتا موفق شد مجددا  به این امرمهم نائل آید. سامسونگ این رشد بالای خود را مدیون "گلکسی اس 10" می باشد.

سهم بالای سامسونگ در بازار ژاپن تعجب همگان را برانگیخت

ژاپن یک کشور صنعتی است که هم اکنون بیش از 50 درصد از سهم فروش محصولات "اپل" را در دست دارد.شرکت های "شارپ" و "سونی" با تفاوت کم در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.

در واقع بیانات حاکی از اینست که سامسونگ سعی دارد برای بهبود آینده کاری خود جایگاه خود را در بازار ژاپن تثبیت کند.زیرا ژاپت سعی دارد از فناوری"5G" قبل از آغاز رقابت‌های المپیک تابستانی 2020 توکیو استفاده نماید.از اینرو سامسونگ در تلاش است با همکاری در این زمینه سهم چشمگیری در فناوری جدید این کشور برای محصولات خود داشته باشد.

لازم به ذکر است که بزرگ‌ترین فروشگاه گلکسی توکیو در ماه مارس سال جاری افتتاح شد.بنابراین می توان گفت این کمپانی با قدرت بیشتر در تلاش است تا قدرت  خود را در بازار جهانی مشخص کند.

در انتها ناگفته نماند که سامسونگ ممکن است در این قضیه با آسیب جدی روبرو شود زیرا تا آنجایی که در جریان هستیم این دو کشور یعنی ژاپن و کره جنوبی رابطه مناسبی با هم ندارند به گونه ای که ژاپن اخیراً کره جنوبی را از فهرست هم‌پیمان‌های تجاری مورد اعتماد خود خارج نموده است.بنابراین در این مورد احتیاط برای کمپانی کره ای امری ضروری خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.