مجله سیم کارت

طرح احیای گونه های گیاهی کمیاب توسط اپراتور همراه اول

0 76

اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود از طریق باشگاه فیروزه ای طرح های خیریه برگزار می کند و به تازگی اپراتور همراه اول برای احیای گونه های گیاهی کمیاب اقدام به برگزاری طرح خیریه کرده است و مشترکین می توانند از طریق بخش نیکوکاری باشگاه فیروزه ای اقدام به مشارکت در این طرح را کنند .
"همراه اول" اولین اپراتور در کشور است که شروع به فعالیت کرده است و این اپراتور تا حد بسیار بالای توانسته اعتماد مردم را جلب کند و این اپراتور مشترکین زیادی دارد و از مشترکین "سیم کارت" های خود چه مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری و چه سیم کارت همراه اول دائمی خود درخواست کرده است تا در این طرح خیریه شرکت کنند تا کمکی به احیای گونه های کمیاب آسیب دیده در آتش سوزی جنگل های زاگرس کنند . این طرح تا پایان سال 99 است و مشترکین تا پایان سال 1399 فرصت دارند مشارکت خود را در این طرح ثبت کنند .
همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود ، به اجرای طرح‌ های خیریه در بخش « نیکوکاری » باشگاه فیروزه ‌ای می‌ پردازد . با توجه به این که در سال‌ های اخیر آتش ‌سوزی در جنگل‌ های زاگرس منجر به آسیب بسیاری از گونه‌ های گیاهی کمیاب شده است . باشگاه فیروزه ای برای حمایت از باغ گیاه‌ شناسی ملی ایران به عنوان مهم ترین مرکز حفاظت از گونه های گیاهی در معرض خطر پیش ‌قدم شده است .
جزئیات طرح و نحوه مشارکت : شما می توانید با مراجعه به بخش « نیکوکاری » باشگاه فیروزه‌ ای در اپلیکیشن و یا وب سایت همراه من و اختصاص بخشی از امتیازات خود ، در احیای گونه‌ های گیاهی کمیاب آسیب دیده در آتش ‌سوزی جنگل‌ های زاگرس مشارکت نمایید . پس از تکمیل تعداد مشارکت تعیین شده ، مبلغ 200 میلیون تومان از طرف اعضای باشگاه مشتریان همراه اول جهت احیای گونه‌ های گیاهی آسیب دیده در آتش‌ سوزی جنگل‌ های زاگرس با کمک بانک ژن موجود در باغ گیاه‌ شناسی ملی ایران ، هزینه خواهد شد . این مبلغ معادل ریالی امتیازات اختصاص یافته به طرح است . در صورت عدم تکمیل تعداد مشارکت تا پایان اسفند 99 ، مبلغ متناسب با میزان مشارکت انجام شده ، به طرح اختصاص خواهد یافت . این طرح از تاریخ 99/10/01 تا تاریخ 99/12/30 فعال است و پس از اجرای طرح نیکوکاری ، گزارش تصویری در این صفحه ارائه می ‌گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.