مجله سیم کارت

طرح های دانش بنیان رایتل

0 229

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در بازدیدی که از شرکت رایتل داشته است اعلام کرده است از طرح های دانش بنیان همراه اول حمایت خواهیم کرد .

حمایت از طرح های دانش بنیان رایتل

ابراهیم بازیان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است و در بازدیدی که 18 مهر ماه 1401 از شرکت خدمات ارتباطی رایتل داشت . اعلام کرد که ما از طرح های دانش بنیان شرکت رایتل حمایت خواهین کرد . روز دوشنبه 18 مهر ماه 1401 این بازدید روی داد و با مدیران شرکت رایتل و شرکت های زیر مجموعه رایتل نیز به گفت و گو پرداخت .
در این نشست ، مدیرعامل رایتل ضمن ارائه گزارش عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های اپراتور رایتل، اظهار کرد: این هلدینگ ارتباطی در بین هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شستا یکی از همسو‌ترین شرکت‌ها به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت صنایع و بنگاه‌های اقتصادی به مولفه‌های دانش بنیان و اشتغال‌آفرین است.

رضاخواه تشریح کرد: فناوری و تکنولوژی از زیرساخت‌های پایه رایتل، با کمک طرح‌ها و پروژه‌های دانش بنیان و هدفمند داخلی، بومی‌سازی و توسعه پیدا کرده ‌است.

وی افزود: اکنون 1500 جوان فارغ‌التحصیل از بهترین دانشگاه‌های کشور در این شرکت فعال هستند که گام موثری در زمینه اشتغال کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل رایتل ( rightel ) در ادامه، روند توسعه و سودآوری این اپراتور که از سال 1398به واسطه بهره‌وری دارایی‌ها، افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها، آغاز شده است را ارائه داد، به تشریح وضعیت عرضه رایتل به بورس پرداخت و پروژه‌های توسعه‌ای رایتل در زمینه فنی و شبکه و فناوری اطلاعات را معرفی کرد.

تشکر برای زحمات مدیران رایتل

ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات مدیران و همکاران رایتل، ابراز امیدواری کرد . با تدابیر و برنامه‌ریزی لازم این اپراتور و همراهی و حمایت بیش از پیش شستا، شاهد عملیاتی شدن طرح‌های توسعه این هلدینگ ارتباطی در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصاد دیجیتال باشیم.

مدیرعامل شستا با اشاره به زمینه فعالیت رایتل، اظهار کرد: این شرکت با سبک زندگی، نیازمندی‌ها و فرهنگ کشور ارتباط مستقیم دارد . بر همین اساس کسب و کار رایتل بسیار متاثر از بدنه جامعه خواهد بود . بنابراین باید رفتارهای جامعه را به‌درستی ببیند تا بتواند نقش موثری در رفاه مردم ایفا کند.

بازیان تاکید کرد: شستا در اقتصاد دانش بنیان پیشرو است . شرکت رایتل یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های شستا در تحقق این هدف است . ما با تمام وجود این مسیر را هموار خواهیم کرد، ما در کنار رایتل هستیم و خواهیم بود.

وی همچنین گفت: ما در ساختار شرکت شستا حوزه روابط عمومی را به مرکز ارتباطات، رسانه و برندینگ تبدیل کرده‌ایم . پیشنهاد می‌شود رایتل در زمینه برندینگ مجموعه شستا فعال شود . شما در رایتل به عنوان یک پروژه پشتیبان این امر شوید.

مدیرعامل شستا با تاکید بر لزوم توجه به موضوع هم‌افزایی اظهار داشت . در تمامی شرکت‌های تابعه شستا ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ناشناخته‌ای وجود دارد . که لازم است شناخته و عملیاتی شود.

وی افزود: قابلیت‌های هم‌افزایی درون گروهی و هلدینگ‌ها با یکدیگر احصاء و برنامه‌ریزی لازم جهت عملیاتی شدن آن‌ها صورت پذیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.