مجله سیم کارت

معرفی شیائومی می A3 و شیائومی می A3 لایت

0 25

طبق گزارشهای به دست آمده از کمپانی شیائومی ، حضور فعال این کمپانی در بازار رقابت با سرعت بیشتر همچنان ادامه دارد.خبرها حاکی از اینست که "شیائومی" قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را به بازار ارائه دهد.این گوشی ها اقتصادی با نام شیائومی می A3 و شیائومی می A3 لایت با تراشه‌ی اسنپدراگون سری 700 کوالکام پا در عرصه بازار خواهند گذاشت.

تراشه‌ی اسنپدراگون دارای تکنولوژی ساخت 10 نانومتری با سی پی یو 1.7  تا 2.2 گیگاهرتز 8 هسته ای Kryo 360 می باشد.

گوشی های هوشمند شیائومی با نام  جدید Bamboo Sprout و Cosmos Sprout معرفی خواهند شد.مشکلی که هم اکنون وجود دارد خبرهای نا مطمئنی است که در اینباره شنیده می شود.

گزارشها حاکی از آن است که شیائومی بطور شگفت انگیزی در حال کار بروی گوشی هوشمند اسنپدراگون با نام    pyxis می باشد. اما هنوز اطلاعات در باره این خبر با شک و شبهه  همراه بوده و صحت و درستی  آن در حال حاضر تائید نشده است.

گوشی هوشمند شیائومی همراه با یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی خواهد شد که سطح بیشتری از نمایشگر را شامل خواهد شد . و از آنجا که این گزینه (حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر) قبلا توسط  شرکت هایی مانند اوپو، ویوو  و سامسونگ  ارائه شده است بنابراین این مورد زیاد چشم گیر نمی باشد و به طبع قیمت بالایی نخواهند داشت. در نتیجه با صلاحدید این کمپانی بیشتر تمرکز بر روی صفحه نمایشگر خواهد بود.در واقع این اولین سری از گوشی های هوشمند شیائومی می A3 می باشد که با صفحه نمایش OLED عرضه خواهند شد.

 از آنجا که هم اکنون  شیائومی Hercules بعنوان اسم رمزی برای پرچمداری سری بعدی این کمپانی مطرح شده است که این مدل از اسنپدراگون 855 قدرت گرفته و دارای دوربین سه گانه پنل پشتی  و دوربین تکی سلفی می باشد.و همچنین این گوشی دارای فناوری شارژ بی سیم نیز می باشد.

تصورات حاکی از این است که شیائومی Hercules همان شیائومی می میکس 4  می باشد و انتظار می رود این گوشی یکی از زیباترین گوشی های هوشمندی می باشد که تا امروز دیده ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.