مجله سیم کارت

هدیه همراه اول در ماه مبارک رمضان

0 24

همراه اول اپراتور برتر در کشور است و همیشه برای کاربران و مشتریان خود طرح های جالب و جذابی ارائه می دهد و برای جلب رضایت و نظر کاربران خود است . در این زمان که کرونا باعث تعطیلی یک سری از مشاغل شده است ، اپراتور " همراه اول " طرح های زیادی برای کاربران در نظر گرفته است . با شیوع کرونا کمک ها و طرح زیادی ارائه داد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و باعث جلب رضایت شان شد .
در حال حاضر امروز با شروع شدن ماه مبارک رمضان نیز همراه اول از ارائه طرحی در سایت خود خبر داد و از تمامی کاربران و مشتریان خود در خواست فعال سازی این طرح را داد . همراه اول اعلام کرد : همراه اولی ها می توانند در ماه مبارک رمضان با 5 دقیقه مکالمه تا سقف 55 دقیقه در هر تماسی که برقرار می کنند ، رایگان صحبت کنند . به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات سیار ایران ، با ارائه این طرح کاربران استقبال زیادی از این طرح انجام داده اند و این طرح سال های گذشته نیز به اجرا در می آمد که به دلیل استقبال زیاد مشتریان ، این طرح امسال نیز اجرا می شود و امیداوریم امسال نیز همانند سال گذشته مورد توجه کاربران قرار گیرد .
بر اساس این طرح ارائه شده که طرح 55 + 5 نام دارد ، در ماه مبارک رمضان از سوی اپراتور همراه اول برای افرادی که سیم کارت همراه اول دارند که هم شامل " سیم کارت همراه اول " دائمی و هم سیم کارت همراه اول اعتباری می شود ، مشترکین می توانند در طول ماه مبارک رمضان امسال ، چه مشترکان دائمی همراه اول و چه مشترکان اعتباری همراه اول با ثبت نام رایگان ، در تمامی ساعات شبانه روز در این ماه مبارک در هر تماس داخل شبکه ( خطوط همراه اول ) ، بعد از گذشت 5 دقیقه مکالمه طبق تعرفه ، دقایق بعدی مکالمه خود را تا سقف 55 دقیقه در همان مکالمه ، رایگان صحبت کنند که این طرح تا حد زیادی صرفه اقتصادی برای کاربرانی که زیاد مکالمه دارند ، دارد .
نکات یاد آوری شده در این طرح این است که این هدیه در نظر گرفته شده فقط مختص به این ماه مبارک است و این هدیه در نظر گرفته شده در این طرح شامل مکالمات خارج ازشبکه ، رومینگ بین الملل ، رومینگ داخلی و تماس با سایر اپراتور ها نمی باشد .
 این طرح از تاریخ شنبه 6 اردیبهشت ماه قابل اجرا است و تا تاریخ 3 خرداد ماه ( پایان روز ) ادامه دارد و مشترکان این اپراتور می توانند بعد از فعال سازی از مزیت های این طرح استفاده کنند ، نحوه فعال سازی این طرح به این طریق است که : همراه اولی ها می توانند از ابتدای ماه مبارک رمضان ، با شماره گیری کد دستوری #421*10* در این طرح ثبت نام کنند و براساس این طرح ، مکالمه مشترک پس از 60 دقیقه قطع و دوباره با شرایط مذکور انجام خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.