مجله سیم کارت

هواوی بزودی واچ3 خود را معرفی خواهد کرد

0 11

هواوی بزودی واچ3 خود را معرفی خواهد کرد

هم اکنون بحث درباره لوازم خوشمند پوشیدنی بسیار داغ بوده و کمپانی های مختلف در تلاش هستند تا بتوانند محصولات مختلف با این قابلیت را معرفی نمایند.در همین راستا چند وقت پیش کمپانی "سامسونگ" اعلام کرد که تا ده سال آینده محصولات هوشمند پوشیدنی خود را با قابلیتهای باورنکردنی و شگرف معرفی خواهد کرد.

هم اکنون لیستی از محصولات هوشمند پوشیدنی "هواوی" منتشر شده است که به احتمال زیاد ساعت های هوشمند این کمپانی خواهد بود.طبق اسناد ثبت شده با شماره مدلهای CSN-AL00 و CSN-AL01 و CSN-BX9 از کمپانی هواوی ،نشان می دهد این کمپانی تعدادی از محصولات خود را به ثبت رسانده است اما تاکنون صحبتی در این مورد نکرده است.در حقیقت با توجه به اینکه واچ2 هواوی دارای پسوند BX9 بود، تصور می شود محصول ثبت شده هواوی ساعت هوشمند باشد.

همانطور که می دانید هواوی چند سال پیش توانست ساعت های هوشمند خود را معرفی نماید.این ساعتها تحت سیستم عامل‌های Android Wear و Wear OS بوده اند و مهمترین محصول پوشیدنی هواوی به شمار می روند.

هواوی بزودی واچ3 خود را معرفی خواهد کرد

در واقع از سال 2015 که این محصول توسط کمپانی هواوی معرفی شد تا کنون خبری از این محصول و دیگر محصولات پوشیدنی هواوی نبود .تا اینکه اخیرا مشخص شد این کمپانی همچنان علاقه مند به این پلتفرم بوده و قصد دارد ابزارک های پوشیدنی نسل بعد خود را معرفی نماید.بنابراین با این اخبار باید منتظر واچ3 هواوی باشیم.که به احتمال خیلی زیاد این محصول نیز از سیستم عامل "گوگل" با عنوان Wear OS استفاده خواهد کرد.جالب است بدانید که هواوی در ساعتهای خود می تواند از سیستم عامل Light OS که برای کمپانی هواوی بوده و بسیار سبک تر نیز می باشد استفاده نماید.اما گفته ها حاکی از استفاده واچ3 از سیستم عامل گوگل می دهد. بدین منظور بایستی از چیست‌ اسنپ دراگون 3100 و یا حتی اسنپ دراگون ور 429 برای سازگاری با سیستم عامل گوگل استفاده نماید.

با تمام این بیانات می تواند تمایل هواوی برای استفاده از سیستم عامل گوگل را دارا بودن ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و ورزش، مصرف انرژی کم و در نهایت عمر باتری بسیار مناسب دانست که در سری پیش توانست نظر مخاطبان بسیاری را جلب کرده و میزان رضایتمندی بیشتری را برای خود رقم بزند.به همین دلیل این کمپانی تمایلی برای استفاده از سیستم عامل خود یعنی Light OS ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.