مجله سیم کارت

گوشی میان رده جدید ویوو با دوربین پاپ آپ معرفی خواهد شد

0 185

گوشی میان رده جدید ویوو با دوربین پاپ آپ معرفی خواهد شد

در مباحث مربوط به تکنولوژی و گوشی های هوشمند،دوربین یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین اجزای یک گوشی تلقی می شود . تاثیر فراوانی در میزان فروش و سطح علاقه مندی افراد دارد . ویوو یک شرکت چینی است که دارای سابقه درخشان در ساخت گوشی های هوشمند می باشد . این کمپانی قصد دارداخیرا از گوشی میان رده خود با عنوان V17 پرو خود رونمایی کند .

یکی از قابلیت های خاصی که این کمپانی برای این مدل گوشی خود در نظر گرفته است . استفاده از دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ می باشد که از بخش فوقانی بدنه بیرون می آید.از اینرو این قابلیت می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش و علاقه مندی افراد ایجاد نماید.در ادامه نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد . استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می باشد.صفحه نمایش این گوشی در ابعاد 6.44 اینچی سوپر AMOLED با نسبت تصویر 20:9 و رزولوشن FHD+ پلاس خواهند بود.

گوشی میان رده جدید ویوو با دوربین پاپ آپ معرفی خواهد شد

گوشی جدید ویوو

این دوربین دوگانه از دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی تشکیل و لازم به ذکر است که در این گوشی میان رده از یک ماژول فلش نیز استفاده تا کاربران در شرایط نوری مختلف بتوانند سلفی‌های باکیفیتی را ثبت نمایند . علاوه بر این، کاربرد این گزینه برای عکس‌های سلفی در حالت شب نیز می باشد . که با ترکیب فریم‌های مختلف، می توان عکس‌های باکیفیت‌تری خلق نمود.

طبق شواهد کمپانی “ویوو” بر روی دوربین گوشی میان رده V17 پرو خود فوکوس بیشتری داشته است . به گونه ای که در این گوشی شاهد یک دوربین چهارگانه خواهیم بود که بصورت عمودی در پشت دوربین تعبیه است. این دوربین‌ها از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی سونی، دوربین تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. همچنین سنسور 8 مگاپیکسلی می‌تواند از فاصله 2.5 سانتی‌متری عکس‌های ماکرو را هم ثبت کند.

گوشی میان رده جدید ویوو با دوربین پاپ آپ معرفی خواهد شد

ویوو قصد دارد در این مدل گوشی خود از تراشه اسنپدراگون 675 بهره بگیرد.حافظه رم این گوشی شامل 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی  می باشد . باتری آن از نوع باتری  4100 میلی‌آمپر ساعتی تامین  خواهد شد . شایان ذکر است که  V17 پرو، از شارژ سریع 18 واتی هم پشتیبانی خواهد نمود.

گوشی میان رده جدید ویوو با دوربین پاپ آپ معرفی خواهد شد

در نهایت این گوشی از تاریخ 27 سپتامبر با قیمت 420 دلارو برای اولین بار در کشور هند روانه‌ی بازار می‌شود و بعد از آن در بازارهای جهانی قابل عرضه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.