مجله سیم کارت

گوشی میان رده موتورولا با قیمت دور از انتظار عرضه می شود

0 14

گوشی میان رده موتورولا با قیمت دور از انتظار عرضه می شود

همانطور که می دانید چند وقت پیش خبری مبنی بر ساخت گوشی های هوشمند تاشوی موتورولا منتشر شد.در واقع موتورولا سعی کرده است خود را همردیف و همسو با کمپانی های دیگر مانند  سامسونگ و هواوی قرار دهد.اما نکته ای که ذکر آن ضروری می باشد اینست که گوشی تاشوی موتورولا برخلاف تصور مجهز به باتری کوچک بوده و اصلا قابل مقایسه با پرچمداران دیگر نمی باشد.بنابراین نباید از موتورولا انتظار گوشی تاشوی با امکانات و ویژگی های گلکسی فولد "سامسونگ" و  هواوی میت ایکس داشته باشیم.

حال جزئیاتی که از گوشی "موتورولا "در دسترس می باشد به شرح زیر می باشد:

طراحی این گوشی بصورت عمودی می باشد.

 نمایشگر تاشو آن در بخش داخلی قرار گرفته شده است.

 یک نمایشگر کوچک در بخش بیرونی گوشی تعبیه شده است که عمده کاربرد آن برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها می باشد.

قیمت در نظر گرفته برای این گوشی 1500 دلار می باشد.

گوشی میان رده موتورولا با قیمت دور از انتظار عرضه می شود

حال نکته ای که در ادامه ذکر آن ضروری بنظر می رسد اینست که گوشی تاشوی موتورولا به هیچ عنوان قابل مقایسه با کمپانی های دیگر گوشی هوشمند که در حال ساخت و ارائه گوشی های تاشو هستند نمی باشد، اما قیمت در نظر گرفته برای این مدل گوشی برخلاف ویژگی ها و امکانات موجود بسیار بالا می باشد.بنابراین نتیجه ای که حاصل می شود اینست که قیمت 1500 دلاری درنظرگرفته برای یک گوشی میان رده با صغحه تاشو بسیار بالا و دور از انتظار می باشد.

در واقع بنظر نمی رسد طرفداران گوشی های تاشو تمایل داشته باشند موتورولا را جایگزین گوشی های دیگر مانند "گلکسی فولد" و "هواوی میت ایکس" کنند.

موتورولا با امکانات پایین اما با قیمت بالاتر از گلکسی نوت 10 پلاس عرضه خواهد شد که بی شک کاربران گلکسی گوشی های خود را به موتورولا ترجیح خواهند داد.

حال با تمام این بیانات باید بزودی منتظر عرضه این گوشی باشیم.موتورولا قرار است ابتدا در آمریکا و سپس در کشورهای اروپایی عرضه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.