مجله سیم کارت

18 سالگی را با رایتل جشن بگیرید

0 687

علاقه مندان به دریافت طرح هدیه 18 سالگی می توانند با مراجعه به بخش ثبت نام و خرید وب سایت رایتل در طرح ثبت نام کنند . به گزارش “سیم کارت دات کام” و به نقل از خبرنگاری رایتل ، رایتل هم زمان با تولد 18 سالگی تان . هدایای ویژه ای برای شما در نظر گرفته تا این روز خاطره انگیز را به یادماندنی تر کند .

18 سالگی با رایتل

به گزارش روابط عمومی رایتل ، آن دسته از افرادی که در سال 93 به سن 18 سال تمام می رسند . می توانند از طریق وب سایت رایتل نسبت به دریافت هدیه ویژه هجده سالگی خود اقدام کنند . هدایای 18 سالگی رایتل شامل سیم کارت اعتباری رایگان و هدایای ویژه این طرح است . مشترکینی که به سن 18 سال رسیدند می توانند برای دریافت هدیه ویژه 18 سالگی خود اقدام کنند .

گفتنی است در این طرح هجده سالگان ، به مدت شش ماه و به ازای هر ماه 1000 دقیقه تماس صوتی ، 1000 پیامک رایگان و 200 مگابایت اینترنت نسل سوم هدیه دریافت می کند .
لازم به ذکر است این هدایا فقط شامل سرویس های درون شبکه ای رایتل ( rightel ) است . هم چنین مدت اعتبار تمامی هدایا پس از اولین استفاده از سیم کارت محاسبه می گردد . در صورت عدم استفاده از سیم کارت پس از 60 روز از تاریخ ثبت نام ، هدایای فوق منقضی می گردد.

متولدین مشمول هدیه

شایان ذکر است متولدین فروردین تا دی سال 1375 می توانند تا پایان دی ماه 1393 نسبت به ثبت نام و دریافت هدایای خود اقدام کنند . هم چنین متولدین ماه های بهمن و اسفند سال 1375 نیز می توانند در ماه تولد خود اقدام به ثبت نام و دریافت هدیه نمایند .
علاقه مندان به دریافت طرح هدیه 18 سالگی می توانند با مراجعه به بخش ثبت نام و خرید وب سایت رایتل در طرح ثبت نام کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.