مجله سیم کارت

انتشار تصویری از محصول جدید آنر V30 با قابلیت اینترنت 5G

0 44

انتشار تصویری از محصول جدید آنر V30 با قابلیت اینترنت 5G

باز خبری دیگر از چینی ها همه را در بهت فرو برد.همانگونه که می دانید آنر یک کمپانی قدرتمند چینی است که تاکنون  توانسته است گوشی های مختلفی را به بازار عرضه نماید.در میان تمام فعالیت های این کمپانی می توان به گوشی های آنر20 و همچنین آنر 20 پرو اشاره کرد که بسیار شگفت انگیز و پرسرو صدا بودند.

اخیرا خبرهای پی در پی از کمپانی های چینی منتشر می شود.کمپانی های "هواوی" و آنر با اینکه درگیر تحریم های دست و پا گیر زیادی از سمت ایالات متحده هستند ،اما خبرهایی درباره عرضه گوشی جدید "آنر" به گوش می رسد.قبلا شنیده بودیم که آنر قصد دارد گوشی جدید خود را برای عرضه در بازار جهانی بسازد بگونه ای که حتی اسم این گوشی جدید نیز مشخص شده بود.نام در نظرگرفته شده برای گوشی جدید آنر V30 می باشد که مجهز به "اینترنت 5G "نیز خواهد بود.

در همین راستا تصاویری از این گوشی  منتشر شده است که به مشتاقان  محصولات آنر اطلاعاتی کلی می دهد تا بدانند در آینده ی نه چندان دور قادر به استفاده از چه نوع محصولی خواهند بود.

انتشار تصویری از محصول جدید آنر V30 با قابلیت اینترنت 5G

جزئیات این گوشی به شرح زیر خواهد بود:
گوشی آنر V30 دارای یک نمایشگر حفره دار خواهد بود که بسیار شبیه به آنر V20 می باشد.(البته مدل جدید بسیار بهتر از V20 خواهد بود).
این گوشی مجهز به دو دوربین سلفی در حفره نمایشگر خواهد بود.
شایان ذکر است که محصولات جدید آنر در بخش نمایشگر خود دارای اندکی خمیدگی در قسمت لبه ها خواهد بود.
نکته ای که در این نوع گوشی وجود دارد اینست که حاشیه پایینی نمایشگر دارای کاهش بوده و حاشیه بالایی نمایشگر هم به سختی قابل رویت می باشد.
اما نکته ای که بسیار تعجب برانگیز می باشد عدم وجود لبه بالای نمایشگر برای بلندگو می باشد.از اینرو تصور می شود بلندگوی تماس در زیر نمایشگر قرار گرفته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.