مجله سیم کارت

هدیه رایتل به مشترکین خود

0 581

هدیه رایتل به مشترکین خود

مژده به رایتلی ها

همان طور که در جریان هستید اپراتور رایتل طی روز های گذشته با تنش های مختلفی درگیر بوده است . که در نهایت بعد از گذراندن دوره ی مشقت خود هم اکنون در حال برگشتن به روز های اوج خود می باشد . این اپراتور با ارائه سیم کارت هایی با شماره های متنوع توانست طرفداران زیادی را دور تا دور خود جمع کند . از این رو خرید سیم کارت رایتل به مراتب بهتر از هر زمان دیگری می باشد . با تمام این بیانات و طی قطعی اینترنت اخیر ، رایتل تصمیم گرفت تا جهت حفظ رضایت مندی کاربران سیم کارت های خود هدیه اینترنت رایتل برای آن ها ارائه کند . تا بتواند رضایت مشترکین سیم کارت های خود را از این طریق جلب کند .

هدیه اینترنت رایتل

اپراتور بزرگ رایتل ( rightel ) ، در پی قطعی اینترنت چند روز پیش خود هدیه اینترنت جبرانی به مشترکین خود هدیه می دهد . این هدیه به منظور جبران قطعی اینترنت ، برای کاربران است.

از این رو با توجه به گزارشات از روابط عمومی اپراتور بزرگ رایتل ، این اپراتور تصمیم گرفته است ، برای جبران اختلال و تکریم مشتریان خود ، این هدیه ویژه جبرانی را در اختیار کاربران سیم کارت های خود قرار دهد . در نتیجه با استفاده از هدیه اینترنت تمامی مشترکین که در بازه زمانی اختلال ، قادر به استفاده مطلوب از حجم اینترنت خود نبوده اند . می توانند تا 10 گیگابایت اینترنت هدیه 10 روزه از رایتل هدیه دریافت نمایند و از آن طی 10 روز استفاده کنند .

در نهایت مشترکین رایتل کافی است ، جهت فعال‌ سازی هدیه ویژه جبرانی خود با استفاده از کد دستوری # 223 * اقدام کنند . برای فعال سازی کافی است کد دستوری اعلامی در بالا را از سیم کارت خود شماره گیری کنند . در نظر داشته باشید که پس از استفاده از کد مذکور پیامکی حاوی مشخصات هدیه اینترنت رایتل برای مشترک ارسال خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.