مجله سیم کارت

آیا ios13 از ایفون های SE و ایفون 6 و 5S پشتیبانی می کند؟

0 233

طبق آخرین گزارش از  iPhonesoft.fr همچنین اخباری که در چند روز اخیر در سایتهای مختلف نظر همگان و بخصوص مخاطبین ایفون را به خود جلب کرده . بی شک چالشی بحث برانگیز برای کاربران بوجود آورده است حکایت از عدم پشتیبانی IOS 13 از نسخه های پیشین می باشد.البته فعلا صحت این خبر تائید نشد اما بدون استثنا این خبر برای کاربران ایفون خوشایند و جذاب نخواهد بود.در واقع  خبرها حاکی از این است که ایفون ios13 از گوشی های هوشمند ایفون 6 و ایفون SE و ایفون 5s پشتیبانی نخواهد کرد.

اگر این خبر صحت داشته باشد یعنی عمر بروزرسانی بسیاری از ایفون های فعال بازار رو به اتمام خواهد بود. در واقع در هنگام ارائه ios 12 شاهد چنین اخبار و رویدادی نبودیم . سیستم عامل ios 12 که در سال 2016 عرضه شد . از ios11 و حتی ایفون 5s نیز پشتیبانی می‌کرد.بنابراین احتمال صحت داشتن این اخبار بسیار بالا بنظر می رسد.

ios13

در واقع با ارائه ایفون 6 و ایفون 6 پلاس در سال 2016 این دو گوشی هوشمند با فروش قابل توجه خود توانستند عنوان پرفروشترین گوشی های ایفون را به خود اختصاص دهند پس در صورت درستی این خبر تعداد بسیار زیادی از این گوشی ها دیگر نمی توانند فعال باشند که قطعا این خبر برای کاربران و مخاطبین ایفون بسیار ناخوشایند می باشد زیرا آنها تنها 3 سال به روز رسانی سیستم عامل  ios را دریافت کرده اند که این رقم در مقایسه با ایفون 5s یک سال کمتر می باشد.

بنابراین با این تفاسیر بنظر می رسد که ایفون ios 13 دیگر تمایلی به پشتیبانی از نمایشگرهای 4 اینچی خود ندارد و ایفون SE و  5Sنیز نمی توانند با ios 13 سازگار و هماهنگ باشند.و همچنین این نسحه جدید از آیپد مینی 2 و آیپد ایر نیز پشتیبانی نمی کند.

با همه ی این تفاسیر فعلا همه منتظر رونمایی و کنفرانس WWDC در تاری 3 ژوئن می باشند . تا همه ی این حدس و گمانه زنی ها به پایان برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.