مجله سیم کارت

انتشار جزئیاتی از گوشی سونی اکسپریا 1.1

0 60

انتشار جزئیاتی از گوشی سونی اکسپریا 1.1

طبق اخرین اخبار و اطلاعات به دست امده از رندرهای جدیدی که از گوشی پرچم‌دار سونی اکسپریا 1.1 (احتمالا این گوشب با نام اکسپریا 5 پلاس نیز معرفی می‌شود) منتشر شده، مشخصات دوربین آن به طور کامل فاش شد.
شرکت سونی قرار است در رویداد MWC ماه بعد برگزار میشود از پرچم‌دار جدید خود با نام اکسپریا 1.1 رونمایی کند. شرکت سونی که در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند کمتر فعالیت داشته و سهم اندکی در بازار داشته محصولات آن هم فروش خوبی ندارند، سعی دارد با عرضه پرچم‌دارهای قدرتمند بار دیگر نام خود را در بین برترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند ببیند.
در همین راستا یکی از گوشی‌هایی که قرار است سونی را در این راه یاری کند، اکسپریا 1.1 است که البته خود سونی اطلاعات زیادی در رابطه با آن منتشر نکرده اما به لطف رندرهایی که همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، حداقل می‌توان از مشخصات دوربین این محصول تا حدودی مطلع شد.
اکسپریا 1.1
لازم به ذکر است که طبق این رندرها، اسپیکر دوگانه در بخش جلو به همراه یک دوربین سلفی در حاشیه بسیار باریک در بالای نمایشگر، پنل جلویی دستگاه‌ را تشکیل می‌دهند. در قسمت پشتی طراحان شرکت سونی عالی عمل کردند و از 5 دوربین استفاده کرده تا در جمع مدعیان حضور با قدرتی داشته باشد!
با تمام این تفاسیر اگر این رندرها حقیقت داشته باشند، بنابراین با یک دوربین 64 مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپی، یک سنسور مدت پرواز و دو دوربین 12 مگاپیکسلی که یکی از آن‌ها با سایز سنسور بزرگ 1/1.5 اینچ همراه است، مجموعه دوربین‌های "سونی اکسپریا 1.1"(اکسپریا 5 پلاس) را تشکیل خواهند داد. احتمالا سنسور 64 مگاپیکسلی این گوشی برای ثبت تصاویر تله‌فوتو از فواصل نزدیک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد به همراه دوربین پریسکوپی که انتظار می‌رود قدرت بزرگ‌نمایی اپتیکال 5 برابری داشته باشد!
کارشناسان فناوری این طور پیشبینی کرده اتد که به احتمال زیاد اکسپریا 1.1 از پردازنده جدید و پرقدرت کوالکام یعنی 865 با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G بهره می‌برد. باید صبر کرد که رویداد MWC سونی از تاریخ 24 تا 27 فوریه (5 تا 8 اسفند) برگزار ‌شود تا زمان رونمایی از این گوشی با جزییات بیشتری از ان اشنا شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.