مجله سیم کارت

جزئیاتی درباره آیفون 12

0 87

همان طور که می دانید تاکنون اطلاعات متعدد و زیادی درباره نسل بعدی گوشی های اپل ، یعنی گوشی آیفون 12، منتشر شد .

جزئیاتی درباره ایفون 12از این رو طبق گزارشات مختلف ، این گوشی ، به عنوان جدید ترین محصول کمپانی بزرگ اپل موفق شد . تا کنون نظر بسیاری از طرفداران این برند معروف آمریکایی را به سمت و سوی خود جلب نماید . بنابراین مطابق با بررسی های انجام ، عده ی بسیار زیادی از کاربران تمایل دارند تا زمان معرفی و عرضه گوشی منتظر بمانند و بعد اقدام به خریداری یک گوشی جدید نمایند .

از این رو با توجه به گزارشات منتشر ، تا کنون اطلاعات غیر رسمی زیادی در خصوص نسل بعدی گوشی‌ های اپل ، آیفون 12 منتشر شد که مشخصات آن به شرح زیر می باشند:

صفحه نمایش گوشی آیفون 12

صفحه نمایش گوشی “آیفون 12“، مجهز به نمایش گر اولد (OLED) می باشد . هم چنین این گوشی ، کمپانی اپل دارای قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت پر سرعت همراه ، موسوم به شبکه 5G خواهد بود . تصور می شود این گوشی در چهار مدل مختلف در اختیار کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت . گزارشات حاکی از این است که ایفون 12 در سه سایز و اندازه مختلف عرضه و ارائه خواهد شد . دو مدل از آن ها صفحه نمایش 6.1 اینچی ، یکی از آن ها 5.4 اینچی و دیگری 6.7 اینچی خواهد داشت .

جزئیاتی درباره ایفون 12

آیفون 12

لازم به ذکر است که آیفون 12 نسبت به نسل قبلی خود یعنی گوشی‌ های ایفون 11 باریک‌ تر و نازک‌ تر خواهد بود . بهتر است بدانید که دو مدل از آیفون‌ های نسل جدید ، تنها دارای دو لنز دوربین در پنل پشتی خود خواهند بود . این در حالی است که دو مدل پرچم دار آن به سه لنز دوربین در پنل پشتی با کیفیت و قابلیت‌ های متفاوت مجهز خواهند بود .

در نهایت شایان ذکر است که به احتمال زیاد نسل جدید گوشی‌ های اپل ( آیفون 12 ) طبق روال هر ساله در جریان برگزاری رویداد اختصاصی این غول تکنولوژی به صورت رسمی رونمایی شود . البته تمامی اطلاعات و جزئیات ذکر در بالا بر اساس گزارش‌ های منتشر از سوی منابع خبری و آگاه بوده است . هنوز به صورت رسمی از سوی شرکت اپل تایید نشدند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.